Het LEGO-topic

Bricklink designer program pre-orders gestart:

Niet zo een groot succes precies, deze reeks. Vind ze persoonlijk ook iets minder deze keer.

Enkel voor Brick Cross Train Station gegaan. Zelfs als treinliefhebber ben ik niet zo een fan van "Logging Railway" en ben niet de enige als je de (relatief moeizame) verkoop zo ziet. :unsure:

Laatst bewerkt:
Mij gisteren nog es laten gaan bij Dreamland. Lego Space collectie nog wat uitgebreid. Er was een -25% actie via de Xtra kaart, en per 50 euro kreeg je een Lego Space badhanddoek.

Mij gisteren nog es laten gaan bij Dreamland. Lego Space collectie nog wat uitgebreid. Er was een -25% actie via de Xtra kaart, en per 50 euro kreeg je een Lego Space badhanddoek.
Humblebrag ze dees. Efkes er in wrijven dat meneer een zwembad heeft om zijn badhanddoeken rond te leggen…

iemand ervaring met TheBlockZone? alle dagen een nieuw model, maar ik vind ze precies quasi even duur als Lego en weet ik niet hoe de kwaliteit is

iemand ervaring met TheBlockZone? alle dagen een nieuw model, maar ik vind ze precies quasi even duur als Lego en weet ik niet hoe de kwaliteit is
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar krijgt wel vaak negatieve commentaar.
Is inderdaad vrij prijzig en service zou ook niet om over naar huis te schrijven zijn.

Hebben jullie eigenlijk speciale kasten voor jullie Lego?
Zou een paar van mijn sets in een kast willen zetten zodat er minder stof aan komt (en die kleine vingers van de kinderen er niet meer aankunnen), maar vind het precies spijtig als daar veel kaders rond het glas zitten waardoor veel niet zichtbaar is.

Hebben jullie eigenlijk speciale kasten voor jullie Lego?
Zou een paar van mijn sets in een kast willen zetten zodat er minder stof aan komt (en die kleine vingers van de kinderen er niet meer aankunnen), maar vind het precies spijtig als daar veel kaders rond het glas zitten waardoor veel niet zichtbaar is.
Wij hebben de Billy boekenkasten van Ikea. Wij hebben deze in de living staan en hebben gekozen voor deuren met glas van boven en dicht vanonder. In het bovenste deel staat de Lego. Je hebt de deuren ook in volledig glas.

https://www.ikea.com/be/nl/p/billy-boekenkast-met-glazen-deur-grijs-metalliceffect-00415603/

We hebben besloten om toch eens naar Legoland Billund te gaan. We hebben een huisje op een half uurtje geboekt voor enkele dagen.
We zouden 1 dag spenderen voor Legoland en een halve dag voor het Lego House.
Iemand tips voor de tickets hiervoor? Voor Legoland hebben we 1+1 vanuit de catalogus, maar voor het Lego huis vind ik niets en vind ik nogal duur. En van hoever van voordien boeken jullie tickets?
Had ook iets gezien van mini chef restaurant. Is dit de moeite? Reserveren op voorhand?

We hebben besloten om toch eens naar Legoland Billund te gaan. We hebben een huisje op een half uurtje geboekt voor enkele dagen.
We zouden 1 dag spenderen voor Legoland en een halve dag voor het Lego House.
Iemand tips voor de tickets hiervoor? Voor Legoland hebben we 1+1 vanuit de catalogus, maar voor het Lego huis vind ik niets en vind ik nogal duur. En van hoever van voordien boeken jullie tickets?
Had ook iets gezien van mini chef restaurant. Is dit de moeite? Reserveren op voorhand?
Geen idee wat tickets betreft, maar ik zou zeggen: spendeer een volledige dag in het Lego House, en reserveer (tijdig) je plekje in dat restaurant. Zeker de moeite waard (toch als je jonge kinderen hebt, of zelf jong van geest bent. En graag met Lego speelt natuurlijk :biglaugh:).

Ah, toch een volledige dan Lego House :clap: ik dacht dat we er rap door gingen zijn, maar we zien wel. Heb net gezien dat je idd best reserveert in het restaurant. De dagen dat we er zijn kan al maar tot 11u45 of terug op 13u30 :sop:
De kindjes zijn 4 en 7 en spelen graag met Lego, het grootste kind van 35 natuurlijk ook :laugh:

Om God weet welke reden had m'n vrouw voor haar moederdag LEGO-bloemen gekocht.
En als ex-LEGO-verslaafde kon ik me niet inhouden om dat in elkaar te steken

Hierdoor is er iets in mij wakker geschoten.
Ik ga binnenkort al mijn oude LEGO vanop m'n ouders hun zolder in beslag gaan nemen, en heb me intussen ook al een vervroegd verjaardagscadeautje gekocht.

1000014797.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan