Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij lego staat op de blokjes altijd de naam, anders heb je namaak vast.Even een vraagje. Zijn hier mensen die de Ford gt hebben? Is het mogelijk om deze eens controleren? Ik heb er 1 en op geen enkel stukje staat de lego naam, enkel cijfers. Ook op de banden staat geen markering, zoals op de doos wel staat. De kwaliteit van de stukjes is ook maar middelmatig. De stickers die blauw moeten zijn, zijn eerder zwart. Dus veronderstel ik dat deze fake is.
Dat dacht ik ook, maar aangezien het in een lego doos zit en de handleiding ook correct lijkt vond ik het raar.Bij lego staat op de blokjes altijd de naam, anders heb je namaak vast.
www.lego.com

Op technic lift arms staat geen lego logo.Het gaat hier om de Technic Ford GT set die ik bij Amazon heb gekocht. Ik heb er zelf nooit op gelet dat het fake Lego zou zijn, maar ik ben dan ook nooit echt echt beginnen bouwen.
Het was/is ook mijn eerste Lego Technic ooit, dus heb geen ervaring met wat goede of slechte kwaliteit is. Laat staan wat fake of echt is.
Natuurlijk heel ongelukkig dat iemand anders dit dan overkoopt.
Nu zien hoe Amazon het zal oplossen.
Ik kon het toch niet laten. Is gepreordered.![]()
Great Deku Tree 2-in-1 77092 | LEGO® The Legend of Zelda™ | Buy online at the Official LEGO® Shop US
2-in-1 rebuildable merch gift for adults, with 4 minifigureswww.lego.com
300, helemaal van't padje af![]()
Is toch wel héél duur die set?Op technic lift arms staat geen lego logo.
In de handleiding staan ook een aantal system bricks. Check bv de zwarte 2 x 3 plate. Die zou op de studs een lego logo moeten hebben.
Ik kon het toch niet laten. Is gepreordered.

Helaas heel wat minder opties hier.Is toch wel héél duur die set?
Zal ook geen Lego exclusieve set zijn denk ik, dus waarom niet gewoon een beetje later met serieuze korting ergens anders kopen?![]()
Ik ga wel zeker een korting afwachten...
Vind het echt wel niet meer normaal aan welk tempo nieuwe sets ligt te schijten voorbije jaar en steeds grotere sets.
Ik vraag me toch af of ze ooit eens tegen een grens gaan komen dat mensen zeggen "dit soort prijzen betaal ik niet meer" (denk dan vooral die sets van 500-800 euro
), maar lijkt voorlopig geen stop aan te komen. 
Bij lekekassen is dat meestal toch significant goedkoperHelaas heel wat minder opties hier.
Ik kan enkel bestellen bij noorse eshops anders komen btw en importheffingen op de proppen.
Lego.com heeft een noors btw nummer dus geen probleem daar.
Klopt. Maar die hebben niet allle sets.Bij lekekassen is dat meestal toch significant goedkoper