Het LEGO-topic

Toch wat budget aan het vrijmaken voor Rivendell / Barad-dûr :)

Indien interesse:

Zwaar spijt dat ik Orthanc in den tijd terug verkocht heb nu ik die nieuwe lotr sets zie(had alle lotr sets back in the day). Kriebelde al bij Rivendell maar nu ...

iemand ooit als eens iets op marstoy.net besteld?
is dit te vertrouwen?
zijn knockoff sets aan lage prijzen en ze zouden nog degelijk zijn ook.

Even een vraagje. Zijn hier mensen die de Ford gt hebben? Is het mogelijk om deze eens controleren? Ik heb er 1 en op geen enkel stukje staat de lego naam, enkel cijfers. Ook op de banden staat geen markering, zoals op de doos wel staat. De kwaliteit van de stukjes is ook maar middelmatig. De stickers die blauw moeten zijn, zijn eerder zwart. Dus veronderstel ik dat deze fake is.

Even een vraagje. Zijn hier mensen die de Ford gt hebben? Is het mogelijk om deze eens controleren? Ik heb er 1 en op geen enkel stukje staat de lego naam, enkel cijfers. Ook op de banden staat geen markering, zoals op de doos wel staat. De kwaliteit van de stukjes is ook maar middelmatig. De stickers die blauw moeten zijn, zijn eerder zwart. Dus veronderstel ik dat deze fake is.
Bij lego staat op de blokjes altijd de naam, anders heb je namaak vast.

Het gaat hier om de Technic Ford GT set die ik bij Amazon heb gekocht. Ik heb er zelf nooit op gelet dat het fake Lego zou zijn, maar ik ben dan ook nooit echt echt beginnen bouwen.

Het was/is ook mijn eerste Lego Technic ooit, dus heb geen ervaring met wat goede of slechte kwaliteit is. Laat staan wat fake of echt is.

Natuurlijk heel ongelukkig dat iemand anders dit dan overkoopt.

Nu zien hoe Amazon het zal oplossen.

Het gaat hier om de Technic Ford GT set die ik bij Amazon heb gekocht. Ik heb er zelf nooit op gelet dat het fake Lego zou zijn, maar ik ben dan ook nooit echt echt beginnen bouwen.

Het was/is ook mijn eerste Lego Technic ooit, dus heb geen ervaring met wat goede of slechte kwaliteit is. Laat staan wat fake of echt is.

Natuurlijk heel ongelukkig dat iemand anders dit dan overkoopt.

Nu zien hoe Amazon het zal oplossen.
Op technic lift arms staat geen lego logo.

In de handleiding staan ook een aantal system bricks. Check bv de zwarte 2 x 3 plate. Die zou op de studs een lego logo moeten hebben.

300, helemaal van't padje af :crazy:
Ik kon het toch niet laten. Is gepreordered.

Op technic lift arms staat geen lego logo.

In de handleiding staan ook een aantal system bricks. Check bv de zwarte 2 x 3 plate. Die zou op de studs een lego logo moeten hebben.

Ik kon het toch niet laten. Is gepreordered.
Is toch wel héél duur die set?

Zal ook geen Lego exclusieve set zijn denk ik, dus waarom niet gewoon een beetje later met serieuze korting ergens anders kopen? :p

Is toch wel héél duur die set?

Zal ook geen Lego exclusieve set zijn denk ik, dus waarom niet gewoon een beetje later met serieuze korting ergens anders kopen? :p
Helaas heel wat minder opties hier.

Ik kan enkel bestellen bij noorse eshops anders komen btw en importheffingen op de proppen.

Lego.com heeft een noors btw nummer dus geen probleem daar.

Idd een dure set, maar heb altijd gedroomd/gehoopt op Lego van Zelda. :D Ik ga wel zeker een korting afwachten...

Ik heb een 100% hypothetische vraag.

Stel dat ik vanavond de Barad-dûr set bestel van Lego met de GWP.

En stel dan dat ik niet tevreden ben over de set en deze retourneer.

Stel dat ik bij die retour vergeet mijn GWP bij te voegen.

Wat is het ergste dat 100% hypothetisch kan gebeuren?

Benny's space squad kunnen scoren!

Nu heb ik naast de originele 80's blue space guy met gebroken helm en de blue baby space guy de Benny versie + tegelijk de roze ook.

Nu enkel nog de oranje spaceguy ergens zien te scoren en mijn collectie is compleet. De groene en grijze doe ik ni aan mee want de originele helm bestaat niet in het groen of grijs. Enkel de 80's helmen tellen.

LEGO-Classic-Space-rainbow-featured.jpeg

Brickwatch nog eens bijgewerkt en 26 sets op mijn wishlist gezet. Niet allemaal grote sets en toch redelijk picky geweest. :) Vind het echt wel niet meer normaal aan welk tempo nieuwe sets ligt te schijten voorbije jaar en steeds grotere sets. 😮 Ik vraag me toch af of ze ooit eens tegen een grens gaan komen dat mensen zeggen "dit soort prijzen betaal ik niet meer" (denk dan vooral die sets van 500-800 euro :wtf:), maar lijkt voorlopig geen stop aan te komen. :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan