fair enough, ik heb barad-dur ook van de lego site moeten bestellenKlopt. Maar die hebben niet allle sets.
Wat ze wel hebben koop ik daar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fair enough, ik heb barad-dur ook van de lego site moeten bestellenKlopt. Maar die hebben niet allle sets.
Wat ze wel hebben koop ik daar.
En betaalt ge dan ook de 120 kr extra voor dhl ?fair enough, ik heb barad-dur ook van de lego site moeten bestellen
En betaalt ge dan ook de 120 kr extra voor dhl ?
Eerste keer via lego.com voor gratis levering gegaan. Was met dpd en heeft 2 weken geduurd.
Met dhl 2 werkdagen.
Vrijdag, iets gaan drinken, 220+ voor 2 pintjes, plaatst de 120 in perspectief ^^Als ik 5200 ofzoiets moet gaan betalen, dan gaat de 120 er niet meer toe doenVrijdag, iets gaan drinken, 220+ voor 2 pintjes, plaatst de 120 in perspectief ^^

was 33cl denk ik

Bizar, gisteren deed ik 220 nok to eur in google en kreeg 29,xx, nu doe ik hetzelfde en krijg idd net geen 20.
Niet per toeval dkk gezocht. Dat is idd 29,xx.
Ik ga zelf voor Brick Cross Train Station gaan. De rest van de sets vind ik, buiten Ominous Isle, persoonlijk iets minder dan de vorige reeksen.Nice! Eigenlijk wel een heel coole set vind ik, zonder zo bombastisch groot/lomp te zijn als de UCS-versie.![]()
LEGO Star Wars Millennium Falcon™ - 75375 | bol
LEGO Star Wars Millennium Falcon™ - 75375. De klassieke Star Wars™ saga gaat verder in je woonkamer met dit LEGO® Star Wars Millennium Falcon...www.bol.com
Vaderdagskadootje voor mezelf![]()

Nee. Is ook enkel B2B leveringen dat vandaar gebeuren. Het B2C magazijn van LEGO staat een paar km verder.
Nice, zeer geslaagd model. Hoop wel dat de stickers transparant zijn (als het logo bijv. al een sticker is), want zou hem liever in een andere kleur maken. Destijds de T1 ook gebouwd in het geel i.p.v. rood.
Als ik het goed begrepen heb zijn het geen stickers, maar rechtstreeks gedrukt op het blokje.Nice, zeer geslaagd model. Hoop wel dat de stickers transparant zijn (als het logo bijv. al een sticker is), want zou hem liever in een andere kleur maken. Destijds de T1 ook gebouwd in het geel i.p.v. rood.
Zo lijkt het idd op de foto's... Hopelijk komen er dan wel wat 3rd party stickers voor deze set.Als ik het goed begrepen heb zijn het geen stickers, maar rechtstreeks gedrukt op het blokje.