Het LEGO-topic

paar keer overwogen om wat sets weg te verkopen om zo de millenium falcon te kunnen kopen maar krijg het niet over mijn hart om dingen te verkopen :'(
de vrouw word er zot van en dan nog het plaatsgebrek :)
Heb momenteel enkel de helm van darth vader en boba fett en dan dat bomsai boompje.

Dus veel om te verkopen is er niet :rofl:

Mooie deals dit weekend op Lego.com. Dubbele VIP-punten, interessante kortingen en een aantal mooie GWP’s. Misschien toch eens diagon alley bestellen.

Blijf een beetje op men honger zitten qua locomotief. Lijkt zo klein. Was anders een prachtige set geweest.

De Razor crest wacht hier nog op een plaats. Ik krijg hem niet in de kast :(

Ik vrees dat ik hem mss ga moeten afbreken en er iets anders mee maken.

Het is wel een zeer fragiel model moet ik zeggen. Ik had echt gedacht dat een UCS set zeer solide zou zijn, maar dit is toch maar op't randje hoor. Zijn alle UCS sets zo?

De Razor crest wacht hier nog op een plaats. Ik krijg hem niet in de kast :(

Ik vrees dat ik hem mss ga moeten afbreken en er iets anders mee maken.

Het is wel een zeer fragiel model moet ik zeggen. Ik had echt gedacht dat een UCS set zeer solide zou zijn, maar dit is toch maar op't randje hoor. Zijn alle UCS sets zo?
De death star vind ik stabiel. De star destroyer zit er wat tussenin, wel ok maar dat zijn maar platen die hangen aan een technic frame.

De death star vind ik stabiel. De star destroyer zit er wat tussenin, wel ok maar dat zijn maar platen die hangen aan een technic frame.
Star destroyer is stabiel, can confirm.
Ik heb die 2 verdiepen naar beneden gedragen last een redelijk bochtige trap. Dan in koffer van auto gezet op wat kussens. En daarna weer 2 verdiepen naar boven.

Hoofdzakelijk gewoon de stand zo dicht mogelijk tegen het schip vast gehouden

En enkel wat klein los spul van aan de zijkant is gesneuveld in die verhuis

Ik had gehoopt wat leuke kortingen te kunnen scoren met Black Friday op de Jazz Club of het Boutique hotel, maar dat valt precies toch zwaar tegen.

De tweede verdieping van mijn Lego city begint ondertussen ook al goed vorm te krijgen :smile:.

cP2v5dz.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan