Film Het HORROR topic

Ik ben er wat laat mee, maar M3gan gezien. Valt ook over te twisten of het onder horror kan vallen. Was wel fun, maar niet iets dat je moet gezien hebben. Kan wel dienen als intro-horror voor jongere kinderen/tieners lijkt mij.
Komt heel traag op gang, acteerwerk matig, de pop zelf is wel goed gedaan. Echt spannend of schrik krijgen zat er niet in.
 
Ik zag Terrifier op Prime Video staan. Door hier wat mee te lezen eens beginnen kijken.
Zit een half uur ver maar ben in slaap gevallen. Verandert de film nog in iets interessant of is het echt een hol verhaal en slechte acteerprestaties in combinatie met zwakke effecten en totaal onrealistische handelingen?

Ik begrijp dat het een slasher is, maar veel vind ik er voorlopig niet aan. Angstaanjagend is hij tot nu nog niet.
 
Verandert de film nog in iets interessant of is het echt een hol verhaal en slechte acteerprestaties in combinatie met zwakke effecten en totaal onrealistische handelingen?
Nee, het is inderdaad een hol verhaal met slechte acteerprestaties 😝
De effecten vind ik realistisch genoeg wetende dat dit een low budget B-film is.

Terrifier 2 is iets beter met enkele zeer gortige scenes maar het blijft nog steeds een low budget B-film.
 
Nee, het is inderdaad een hol verhaal met slechte acteerprestaties 😝
De effecten vind ik realistisch genoeg wetende dat dit een low budget B-film is.

Terrifier 2 is iets beter met enkele zeer gortige scenes maar het blijft nog steeds een low budget B-film.
Ik heb hem verder gekeken. Aléja, gekeken, de 'ik loop weg en struikel 6x' scenes doorgespoeld tot er effectief iets gebeurde.

Ik verveelde me eigenlijk continu doorheen heel de film. Spannend vond ik het niet. De 'gore' was wat om te lachen.
Mijn ding niet.

Edit: al ben ik wel benieuwd naar de gortige scenes uit de 2de film.
 
Ik heb hem verder gekeken. Aléja, gekeken, de 'ik loop weg en struikel 6x' scenes doorgespoeld tot er effectief iets gebeurde.

Ik verveelde me eigenlijk continu doorheen heel de film. Spannend vond ik het niet. De 'gore' was wat om te lachen.
Mijn ding niet.

Edit: al ben ik wel benieuwd naar de gortige scenes uit de 2de film.
Ja, echt goed is die niet maar voor zo'n genre meer dan behoorlijk.
De film moet het vooral hebben van zijn protagonist, Art. Het is bijna een nieuw horror icoon aan het worden.

De 2de is wel iets beter maar je moet nog steeds je verwachtingen niet te hoog stellen.
Er is wel 1 bepaalde scene in de 2de waar ik wel een beetje ongemakkelijk van werd aan mijn maag 😝
 
Ik heb hem verder gekeken. Aléja, gekeken, de 'ik loop weg en struikel 6x' scenes doorgespoeld tot er effectief iets gebeurde.

Ik verveelde me eigenlijk continu doorheen heel de film. Spannend vond ik het niet. De 'gore' was wat om te lachen.
Mijn ding niet.

Edit: al ben ik wel benieuwd naar de gortige scenes uit de 2de film.
De films trekken eigenlijk op geen ballen, maar hebben een cult status bereikt nu.
Bereid je al maar voor, want er is een derde dilm aangekondigd. 😝
 
Deze week naar X gekeken. Vooral een vieze film vond ik, niet echt scary, maar wel leuk. Is de prequel Pearl een aanrader?
 

Don Hertzfeldt (World of Tomorrow, Beautiful Day) en Ari Aster gaan samen een langspeler maken.

Hertzfeldt described the project as a “horror film in the same way his existentialist shorts are often seen as horror films.” and as "a big/expensive project that he had been developing and trying to get made for the last 15 years."

714.gif











23 mei keert Evil terug met zijn laatste seizoen. Geinig guilty pleasure hier en sad to see em go.


Hollywood remake van Speak No Evil cuz Hollwyood
 
Laatst bewerkt:
Op basis van welke rollen zeg je dat? Ik vond hem erg goed in Atonement, maar als ik nu snel even nadenk kan ik niet echt op iets komen dat zo'n high praise verdient? Wat mis ik?
 
Op basis van welke rollen zeg je dat? Ik vond hem erg goed in Atonement, maar als ik nu snel even nadenk kan ik niet echt op iets komen dat zo'n high praise verdient? Wat mis ik?
Niet zo een speciale film, maar wel een top McAvoy: Split
The Last King of Scotland, Fifth

Dat speelt hij toch enorm sterk imo.
 
Lol, die trailer geeft bijna letterlijk de hele film weg.
Echt waar, hoe kan je nu zo een trailer maken? Wie dacht dat dit een goed idee was? Zoiets begrijp je toch niet?
Jammer van deze remake want het origineel was wel heel onderhouden. Ik ben er dagen niet goed van geweest.
 
Terug
Bovenaan