Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, stel u voorIk ben ergens wel blij om zoiets op voorhand al op dit forum te vernemen. Stel u voor dat zoiets vanuit het niets totaal onverwacht op je netvlies verschijnt.

Ze mag boeten voor al haar indringende vragen door eens op camera letterlijk bloot te gaan
![]()
Annemie Struyf uit de kleren in ‘Het Hoge Noorden’: “Nochtans besloten om nooit meer in badpak op tv te komen”
De laatste aflevering van ‘Het Hoge Noorden’ moet nog op tv komen, maar tv-maakster Annemie Struyf (63) heeft in ‘De Weekwatchers’ op Radio2 al een tipje van de sluier opgelicht over wat er daarin te zien is. Een naakte Annemie, zo blijkt. “Het was een keimooie ervaring.”www.hln.be

Een aantal van jullie zaten er al op te wachten, Annemie heeft weer een voltreffer: de prille relatie van Evelyne is op de klippen gelopen. Het was kiezen tussen hem of de honden. Omgekeerd moest hij kiezen voor Evelyne EN de honden, dat zag die niet zitten...
![]()
![]()
Lijkt mij wel allesbehalve ideaal om met zo een warhoofd als die Evelyne samen te zijn.Je mist een cruciaal punt, ik zal het even aanpassen voor jou:
"Omgekeerd moest hij kiezen voor Evelyne EN de honden EN Annemie, dat zag die niet zitten..."
Goh, warhoofd? Lijkt me wel mee te vallen, anders krijg je zo'n huskyrace toch niet rond?Lijkt mij wel allesbehalve ideaal om met zo een warhoofd als die Evelyne samen te zijn.
Lijkt mij wel allesbehalve ideaal om met zo een warhoofd als die Evelyne samen te zijn.
Annemie kan drama bovenhalen waar er geen is hoor. De vraag is of je ze wel over de vloer wil hebben. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn nadien.Ze kan bij ons in Västernorrland, Zweden komen filmen. Maar ik vrees dat er te weinig drama in ons leven is om het interessant te maken![]()
Een kaasrasp en een komkommer, meer heeft Annemie niet nodig.Ze kan bij ons in Västernorrland, Zweden komen filmen. Maar ik vrees dat er te weinig drama in ons leven is om het interessant te maken![]()
Volgende week gaat Annemie nogmaals Evelyne doen huilen.
![]()