Het Hoge Noorden Seizoen 3

Ik zal de screenshots van Annemie maandag (van de 12e aflevering) in spoiler zetten om trauma's te voorkomen 🤣

Laatst bewerkt:
Ze mag boeten voor al haar indringende vragen door eens op camera letterlijk bloot te gaan :oi22:

“Het was een keimooie ervaring.”

We zullen zelf wel oordelen of het keimooi was Annemie :fingerguns_r:

Een aantal van jullie zaten er al op te wachten, Annemie heeft weer een voltreffer: de prille relatie van Evelyne is op de klippen gelopen. Het was kiezen tussen hem of de honden. Omgekeerd moest hij kiezen voor Evelyne EN de honden, dat zag die niet zitten...

dVk7KPo.png

MbYUdwd.png

Uiteindelijk is dat een domme vraag van ons Annemie. Als iemand een of andere grote passie heeft dan is iemand die wil dat je daar mee stopt gewoon niet de juiste.

Een aantal van jullie zaten er al op te wachten, Annemie heeft weer een voltreffer: de prille relatie van Evelyne is op de klippen gelopen. Het was kiezen tussen hem of de honden. Omgekeerd moest hij kiezen voor Evelyne EN de honden, dat zag die niet zitten...

dVk7KPo.png

MbYUdwd.png

Je mist een cruciaal punt, ik zal het even aanpassen voor jou:

"Omgekeerd moest hij kiezen voor Evelyne EN de honden EN Annemie, dat zag die niet zitten..."

Ze kan bij ons in Västernorrland, Zweden komen filmen. Maar ik vrees dat er te weinig drama in ons leven is om het interessant te maken :)
Annemie kan drama bovenhalen waar er geen is hoor. De vraag is of je ze wel over de vloer wil hebben. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn nadien.

Terug
Bovenaan