Het Hoge Noorden Seizoen 3

Mensen, dat riedeltje dat Annemie mensen dieper in de put zou duwen, begint wel afgezaagd te worden hoor.
Is toch gewoon een running gag geworden hier? Het is schertsend bedoeld wat mij betreft, maar in iedere aflevering zit er toch een "Wat ben je nu toch weer aan het vragen/zeggen, Annemie?"-momentje.
In Spanje ging ze er alleszins ook met de botte bijl door.
Wat voor figuren had ze daar ook bij elkaar geharkt? Een aantal waren zonder enig plan op de vlucht voor hun eigen problemen. "We emigreren naar Frankrijk!", "Ah nee, ondertussen zitten we in Spanje met kinderen en zonder job."

Laatst bewerkt:
Vanavond gaat Annemie nog een stap verder, ze jaagt ze zelfs al de dood in 🤣 Genadeloos!

DlfroNr.png

YHmnSYE.png

Is toch gewoon een running gag geworden hier? Het is schertsend bedoeld wat mij betreft, maar in iedere aflevering zit er toch een "Wat ben je nu toch weer aan het vragen/zeggen, Annemie?"-momentje.

Wat voor figuren had ze daar ook bij elkaar geharkt? Een aantal waren zonder enig plan op de vlucht voor hun eigen problemen. "We emigreren naar Frankrijk!", "Ah nee, ondertussen zitten we in Spanje met kinderen en zonder job."
Ik denk spontaan aan dat één koppel dat hier in België hun huis verkocht om naar Spanje ter verhuizen. De vrouw werkte daar dan in een callcenter voor een telecom bedrijf oid als ik mij goed kan herinneren, meneer zat eerst maaaaanden thuis en besloot dan zijn eigen café te openen. Het werd volgens mij nooit expliciet gezegd maar tussen de lijntjes kon je wel zien dat die man een alcoholprobleem had dus dat was een top idee! :unsure: Na afloop van het programma blijkt de vrouw met haar 2 dochters terug in België te zitten en hij? Hij zat daar nog.

En dat was eigenlijk nog klein bier ten opzichte van die 2 charels op hun berg(/in hun hangaar) in Asturië.

Goh mannekes... als ge ze allemaal op een rij gaat zetten, is er is toch nogal wat volk de revue gepasseerd over de jaren hoor. En dan heb ik haar Franse escapade (La vie en rose) nooit gezien.

Laatst bewerkt:
Ik denk spontaan aan dat één koppel dat hier in België hun huis verkocht om naar Spanje ter verhuizen. De vrouw werkte daar dan in een callcenter voor een telecom bedrijf oid als ik mij goed kan herinneren, meneer zat eerst maaaaanden thuis en besloot dan zijn eigen café te openen. Het werd volgens mij nooit expliciet gezegd maar tussen de lijntjes kunnen je wel zien dat die man een alcoholprobleem had dus dat was een top idee! :unsure: Na afloop van het programma blijkt de vrouw met haar 2 dochters terug in België te zitten en hij? Hij zat daar nog.
De relatie zat voor de verhuis naar Spanje al niet goed.
Verhuizen naar het buitenland om je relatie terug op rails te krijgen? :unsure:
Wat ik niet snapte: hun dochtertje had problemen met haar longen en in Spanje had ze daar minder last van. En toch terug naar België...

Goh mannekes... als ge ze allemaal op een rij gaat zetten, is er is toch nogal wat volk de revue gepasseerd over de jaren hoor. En dan heb ik haar Franse escapade (La vie en rose) nooit gezien.
Aha, dan hebt ge de "stralingsvrij B&B" gemist.

De relatie zat voor de verhuis naar Spanje al niet goed.
Verhuizen naar het buitenland om je relatie terug op rails te krijgen? :unsure:
Wat ik niet snapte: hun dochtertje had problemen met haar longen en in Spanje had ze daar minder last van. En toch terug naar België...
Was inderdaad zo'n typisch koppel met een relatie die al dood en begraven was maar dan als laatste stuip nog krampachtig iets dom doen om toch te proberen van den boel nog te reanimeren. Dan heb ik eerlijk gezegd wel liever dat die laatst stuiptrekking emigreren is en niet "Let's make a baby!!!" :shutup:

Aha, dan hebt ge de "stralingsvrij B&B" gemist.
:unsure:

Ik volg het niet zo veel maar zag de reclame op de VRT voor de aflevering van vanavond en ik moet echt elke keer lachen met hoe ze tegen Eveline zegt van: "..... je was ZOOOO GOED BEZIG" :ROFLMAO: Ons Annemie, ze heeft toch echt een ware (b)engelenstem ! Of mss de stem des duivels want diep vanbinnen zit daar mogelijks een evil mastermind.

Veerle doet me waarachtig twijfelen aan mijn vaderfiguur met haar zweverige shit :oink:

Spijtig dat zij niet meer in beeld komt dit seizoen. Emma ook al een tijdje niet meer gezien.

Die mensen zitten wss helemaal aan de grond door Annemie, die nu op zoek is naar nieuwe slachtoffers (en, ik moet het toegeven, bij Philip een zeer goed slachtoffer gevonden heeft).

Ik liep serieus achter en heb nu 5 afleveringen in 2 weken bekeken. Wat een mooi seizoen toch weer! Net wanneer je denkt dat het misschien het seizoen teveel van hetzelfde wordt als voorgaande blijven ze met een mix van bestaande verhaallijnen aanvullen met nieuwe gezichten toch serieus boeiend houden met philip als nieuwe rijzende ster van het programma 🤩

Dat fragment bij het vissen, Annemie die wel 5 keer suggereert om mss de hengel wat langer in het water te laten.

Ge ziet die gewoon denken "stoem jonk, wat doet gij eigenlijk???"

Dat fragment bij het vissen, Annemie die wel 5 keer suggereert om mss de hengel wat langer in het water te laten.
Ge ziet die gewoon denken "stoem jonk, wat doet gij eigenlijk???"
Ik ken niks van makreel vangen, maar volgens google is de manier van Lars toch de juiste?

Wel sneu voor de ouders, verhuis je voor de kinderen, en eigenlijk speciaal voor Lars, naar Noorwegen, wil die jongen liever terug naar België.

Terug
Bovenaan