Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stampvolle mainstage maar toch nog een goed plaatsje gevonden. Zoals altijd, zeer stevig optreden, Satan live blijft hard gaan.

Polymoon bracht helaas geen verbetering, Incantation was gelukkig wel een pak beter met een flinke zetpit death metal. Meteen de kater van de vorige dag (die cocktails zijn brutaal) weggewerkt.
Getalenteerde frontvrouw, als ge dwarsfluit, gitaar, een streep keyboards en (onder normale omstandigheden) theremin onder de knie hebt en daarbovenop nog eens een geweldige stem en présence hebt, zijt ge bijzonder goed bezig me dunkt. Heel sterk optreden over de hele lijn, de band schuwt de uitstapjes richting meer dansbare discopassages tussen al het bluesy psychrockgeweld ook niet. Heerlijk.Drommels, dan heb ik per vergissing de verkeerde forumganger getrakteerd en een pint aan @Obi-Jan gegeven.Bijna Stygian Bough, bitches.Als ge iemand ziet met een Garmenhordshirt, geef die man dan een pint.![]()
![]()
Het is allemaal een beetje vaag, zaterdag was nogal stevig en de wazigheid is overgelopen in zondag.Ik heb er nochtans ook ene gekregen van u, waarvoor dank!

Dat heb je nu eenmaal met stonerfestivals waarin paddestoelen gloeien en de wietgeur prominent aanwezig is.Het is allemaal een beetje vaag, zaterdag was nogal stevig en de wazigheid is overgelopen in zondag.![]()
Drommels. Die zaterdagcocktails waren fataal, dat wordt een roadburnpint voor u.Ik heb geen pint gezien van u ze makker
Ik heb u nog de rest van mijn bonnekes gegeven, dus je mag me op Roadburn wel eens trakteren ofzo.
Om nog maar te zwijgen van de cocktails.Dat heb je nu eenmaal met stonerfestivals waarin paddestoelen gloeien en de wietgeur prominent aanwezig is.
Ik vond ook niet dat het geluid goed was. Dit was mijn eerste concert in de Vooruit dus ik dacht dat het misschien daaraan lag, maar een uurtje later toonde Monolord aan dat het wel mogelijk was om een hella sound te produceren in die zaal. Als Pallbearer nog eens een passage maken op Desertfest wanneer ik er ben, zal ik nog wel eens gaan piepen. Maar het is geen band waarvan ik albums zal opleggen of tickets voor een show zal kopen.Ik mag mezelf wel een fan van Pallbearer noemen. Ik vond ze zondag wel niet goed. Het geluid was slecht/overstuurd .
Ik verwachtte dat het plezant zou zijn, maar het is geen band die ik actief beluister, en vond het niet erg om het skippen.Orange Goblin zorgde voor een feestje in de grote zaal, hoewel ik nooit fan geweest ben van hun bikerrock.
Hier vreesde ik al voor. Ik wou ze wel graag zien uit respect voor hun granddadness, maar ik wou gewoon niet in 't laat terug naar Antwerpen zien te geraken.Candlemass, hoewel grote fan, heeft toch stilaan zijn houdbaarheidsdatum bereikt.
Ik ook voor de zaal, de club en het koereke. Maar de Vooruit was wel een fijne afwisseling, en een iets diverser publiek. Zeker qua genderindeling, dit voelde veel minder aan als een sausagefest. Ik vraag me af waarom dat zou zijn, het verschil was opmerkelijk.De Vooruit heeft zijn charme maar sowieso Desertfest liever in de Trix.
Gent >>> AntwerpenMaar de Vooruit was wel een fijne afwisseling, en een iets diverser publiek. Zeker qua genderindeling, dit voelde veel minder aan als een sausagefest. Ik vraag me af waarom dat zou zijn, het verschil was opmerkelijk.
), leken het mij vooral vrouwen die er met hun muziekvriendje waren. Misschien als avondje uit in het verlengde weekend. Nu, absoluut niets fout mee.