Het grote stoner & doomtopic

Misschien wat weer sludge achtig maar erg vette release van Chat Pile, kende ze niet maar ik zag de cover art ergens passeren en greep meteen m’n aandacht.

Ik ging het in het Post/Math/Indie topic zetten, maar hier past het mss beter. Erg coole release inderdaad. Sludge mwa ik hoor er vooral veel Industrial en Big Black in!

Inderdaad een heel goed album, heeft hier de voorbije week veel opgelegen. Benieuwd naar hoe ze live zijn, klinkt als een serieus bommetje. :D

Zouden de headliners voor Desertfest dan respectievelijk Brian Jonestown Massacre, Red Fang en Bongripper worden? Ik had wel gehoopt een lading nieuwe namen met enkele ware kleppers ertussen.

De sloebers van Sleep :lol:
Ik hoop dat er niet veel het gedacht gaan hebben om dat op te smoren, zo gezond zal dat ni zijn

(Minstens) even geen Neurosis meer voor mij, komt erg hard binnen. Op basis van zijn bericht lijkt het me een jarenlange psychische en fysieke terreur geweest te zijn.

Is voor mij minder heftig om te verteren aangezien ik nooit echt fan ben geweest van Neurosis, maar het is duidelijk echt heel serieus. Fucked up dat het zo lang geduurd heeft en we weten natuurlijk niet hoe het gaat aflopen voor de Kellys, maar in showbiz loopt sowieso nog een veel te groot aantal mensen rond die een leven lijden zoals Scott Kelly en dat nooit zouden toegeven. Laat ons hopen dat dit soort berichten een aanmoediging vormt voor andere mishandelaars om hun gedrag aan te passen.

Damn, de respons van de Neurosis bandleden is ook wel treffend en het maakt de statement van Kelly zelf nog moeilijker te slikken dan die al was.

Dit extra beetje context is het fatale nekschot voor de geloofwaardig van Kelly.

Wat een vreselijk hoofdstuk (en waarschijnlijk sluitstuk) in de geschiedenis van een band die al 35 jaar bestaat.

Hopelijk komt het voor de familie ook goed maar die zijn getekend tot het einde van hun dagen.

Dit extra beetje context is het fatale nekschot voor de geloofwaardig van Kelly.

Wat een vreselijk hoofdstuk (en waarschijnlijk sluitstuk) in de geschiedenis van een band die al 35 jaar bestaat.

Hopelijk komt het voor de familie ook goed maar die zijn getekend tot het einde van hun dagen.
Heel sterke tekst van de band en een heel duidelijk statement. Wel bizar dat Colin recent nog een plaat met hem uitbracht als de neurosisleden hem al niet meer hoorden sinds 2019.

Terug
Bovenaan