Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier had ik wel goesting in maar heb kort ervoor en kort erna ergens anders concerten en kan niet elke dag weg zijn van huis... Ik had zeer graag Briqueville nog eens gezien, die stonden ooit op We Are O'pen voor Raketkanon en vond dat een geweldige show.18/06: Inter Arma in Magasin 4
Om uw teleurstelling wat minder bitter te maken: Briqueville doet het voorprogramma op andere shows en niet die in Magasin 4.Hier had ik wel goesting in maar heb kort ervoor en kort erna ergens anders concerten en kan niet elke dag weg zijn van huis... Ik had zeer graag Briqueville nog eens gezien, die stonden ooit op We Are O'pen voor Raketkanon en vond dat een geweldige show.
Pilletje te veel?Daarna tijdens Raketkanon Pieter-Paul in m'n armen door de zaal gedragen. Good memories.

Hij was (zoals gewoonlijk) weer in het publiek gesprongen en om één of andere reden lag hij opeens in m'n armen.Pilletje te veel?![]()

Da's waarJe mag al blij zijn dat hij kleren aan had.
Lineup van Desertfest Gent stelt wat teleur... https://www.desertfest.be/ghent/lineup/
Strafste vind ik nog altijd hun show in't Rivierenhof. Springt em daar met micro en al los die vijver in. Dat had veel slechter kunnen aflopen denk ik dan.
![]()
Cult Of Luna + Russian Circles - di 21 mrt 23
Al meer dan 20 jaar staat Cult Of Luna aan de top van de post-metal. Hun logge, brutale en toch emotionele sound beïnvloedde al vele grote namen uit de scene. Recent nog verscheen hun negende album ‘The Long Road North’ en volgens Kerrang!-magazine is dit: “one of their hardest hitting releases...www.abconcerts.be
VVK start morgen, ik zie jullie allemaal daar?

Gun me iets man, covid is een fucker.23 Maart 2023![]()

Gun me iets man, covid is een fucker.![]()