PBR Streetgang
Well-known member
Klinkt erg cool vanaf het eerste nummer, hopelijk houden ze het vol tot het einde!
Zal hier waarschijnlijk geapprecieerd worden.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt erg cool vanaf het eerste nummer, hopelijk houden ze het vol tot het einde!
Zal hier waarschijnlijk geapprecieerd worden.![]()
Ik ken eigenlijk enkel Gnome van die lijst namen, en dat vind ik op plaat niet zo super. Hun drummer is wel heel goed, dus ik ga waarschijnlijk kijken. Ik ben er toch heel het weekend!Voila, tickets voor Desertfest binnen! Mooie lading nieuwe namen: https://www.desertfest.be/antwerp/news/df-2022-antwerp-wolves-in-the-throne-room-belzebong-and-more/
Idem, voorlopig dé band die ik graag wil zien. Zondag komt me het beste uit, dan gaat mijn vrouw met de dochter naar Bumba. En papa naar Bongripper.Ik wacht nog even de dag verdeling af, de dag van Bongripper sowieso aanwezig!
Ge hebt gelukIdem, voorlopig dé band die ik graag wil zien. Zondag komt me het beste uit, dan gaat mijn vrouw met de dochter naar Bumba. En papa naar Bongripper.

De Goden zijn me welgezind!
Voila, effe copy van metaldraad...Voor de lol ben ik bezig met festivalplaylists te maken op Spotify van allerhande festivals (Hierzo). Hierdoor ontdek ik zelf ook nieuw bands, nieuwe genres zelfs. Zo ben ik recent bezig geweest met een playlist voor Desertfest en ontdekte ik dus meer desertrock (stoner rock/metal).
Nu de vraag, welke aanraders hebben jullie om hier wat meer in te komen? Ik ken wel wat namen uiteraard, maar geen idee waarmee ik best begin. Zo'n overvloed/weelde aan bands...