Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze altijd wel een beetje in de schaduw van bekendere bands bleven, hoewel ze daar absoluut niet voor moesten onderdoen.Waarom "stiekem"?
Wagner had ook echt een hele goede stem (al bleef die zo door veel te roken las ik, zal natuurlijk ook niet geholpen hebben bij Corona).
Eerste keren dat ik die hoorde zingen moest ik eraan wennen, maar uiteindelijk dacht ik echt van AMAI wat een stem.
Echt zonde...![]()
) zou ik het toch eens fijn vinden om eens naar zo'n event of festival te gaan. Graag in België, al mag bv Duitsland ook. Eventueel Nederland misschien...Desertfest (dit jaar in Antwerpen én Gent) lijkt me het meest voor de hand liggende festival. Ik zal er dit jaar wellicht niet geraken, maar dat is altijd de moeite geweest.Omdat ik sinds een jaar of 12 stoner & doomer ben tot in de kist (zonder drugs) zou ik het toch eens fijn vinden om eens naar zo'n event of festival te gaan. Graag in België, al mag bv Duitsland ook. Eventueel Nederland misschien...
Aanraders?
Meeste van de bands ken ik niet (maar ik sta er wel voor open). Zijn die qua sound een beetje gelijk de "classics"?Zoals @Avondland zegt: Desertfest is het meest voor de hand liggende. Andere usual suspect is Roadburn in Tilburg, da's elk jaar in april.
Mocht je interesse hebben een Desertfest ticket: ik heb er nog ééntje liggen. Ik kan helaas maar 1 van de 3 dagen en da's nogal zonde.
De oudere Roadburn lineups komen dicht in de buurt maar beide festivals hebben nu nog maar een minimaal aanbod daarin. Los daarvan ben ik een grote fan van Roadburn, ook al zijn de lineups niet meer zoals vroeger.Meeste van de bands ken ik niet (maar ik sta er wel voor open). Zijn die qua sound een beetje gelijk de "classics"?

Tim is echt een meerwaarde, hoog rockstar gehalteHet was de eerste keer dat ik ze zag met Tim

Het optreden zelf was zoals altijd meer dan prima, en sowieso groot fan van de locatie, maar ik heb mij af en toe toch ook een beetje geërgerd aan het publiek. Psychonaut eerste keer dat ik ze live zag, ook zeer goed bevallen.
Los daarvan wel heerlijk om na twee jaar coronazever nog eens met een pilske tussen het volk te staan zonder mondmasker.![]()
elaba, een pilske drinken als je bob bentHet komt mij eigenlijk ook niet super uit maar ik ben bob voor een of andere pauper dus gaan zullen we. Eerste concert sinds Covid!