Avondland
Well-known member
Die band op zaterdag leek me wel dik de moeite waard. Stoned, kvlt & frostbitten.Korte Desertfest samenvatting:
Vrijdag:
- Rezn: heel goed. Strak einde van de set (da's me voor één of andere reden vooral bij gebleven).
- Black Tusk: degelijk maar goed een dik half uur, daarna had ik het wel gehad.
- Crouch: grote verrassing. Totaal onbekend en héél goed. Loodzwaar bij momenten, I like.
Zaterdag:
- Nachtwacht: "De bevroren Sneeuwkoningin". Beter dan verwacht, het uur en een kwartier vloog voorbij.
Zondag:
- Gnome: niet gespeeld wegens onverwachte bevalling van de vrouw van één van die mannen. Zeven weken te vroeg maar blijkbaar alles wel in orde met zowel vrouw als kind.
- Mondo Drag: ok, niet meer dan dat.
- Messa: Stuk meegepikt maar niet meteen overtuigd. Me laten overhalen om ne snack te gaan halen.
- Stoned Jesus: ok begin van de set maar beterde naarmate de set vorderde. Black Woods blijft een awesome nummer.
- Inter Arma: band van het weekend. Wat een pletwals! Kerel met de theremin was wel cool en meer dan een gimmick.
Note: zondag wat later vertrokken wegens omstandigheden. Wilde als eerste Gnome meepikken maar dat sloeg dus wat tegen.
Al bij al een geslaagd weekend gehad, al had ik nog wat meer willen checken maar m'n agenda heeft dat anders bepaald.