Het grote stoner & doomtopic

Van de kleine lettertjes op de affiche: Bear Bones, Lay Low, Frankie Traandruppel en Venediktos Tempelboom zijn zeer de moeite live.

Ik moet helaas verstek geven, het zal voor een andere keer zijn.
De afwezigen hadden ongelijk :drool:

Hebben jullie dan nog tickets besteld voor Down The Hill? Hoe dan ook is zaterdag (en combi) intussen uitverkocht...
wel about that :unsure:
Ik was van plan om nog tickets te bestellen voor ik op vakantie ging vertrekken begin augustus, maar dat ben ik dus vergeten.
Ondertussen ben ik terug van vakantie en is het blijkbaar uitverkocht :unsure:

wel about that :unsure:
Ik was van plan om nog tickets te bestellen voor ik op vakantie ging vertrekken begin augustus, maar dat ben ik dus vergeten.
Ondertussen ben ik terug van vakantie en is het blijkbaar uitverkocht :unsure:
Jammer! :( Misschien al voor volgend jaar in je agenda plannen dat je tickets moet kopen. :')

Als er trouwens nog iemand tips heeft voor leuke (liefst outdoor) events, laat maar komen. (Ik ben echt niet zo thuis in die dingen als tamelijk geïsoleerde luisteraar.)

Ah, zeer cool. Hoe was Earthless? Niet te veel seconhand smoke?
Eerst en vooral nog eens merci voor de tip voor dit festival; heb mij echt rot geamuseerd en het is absoluut voor herhaling vatbaar!
Leuk publiek ook, paar zeer vermakelijke figuren tussen die waarschijnlijk iets zwaarder hadden genomen dan weed. Zelfs een oude bekende tegengekomen.
Er was uiteraard genoeg secondhandsmoke, maar qua last viel het meestal mee omdat het in open lucht was, plus weed valt nogal mee t.o. sigaretten natuurlijk.

Weet je nog zo'n evenement, of iemand anders misschien? We zouden er echt graag heengaan in de toekomst.

Ik ga maar meteen met de deur in huis vallen: Earthless zal voor een volgende keer zijn. :unsure: We zijn onvoorzien vroeger teruggekeerd. Een combinatie van te koud en nat door een stom onweer dat ineens doorbrak, en vooral te moe. We waren er dan ook al sinds de middag en hadden elk concert op de mainstage "beleefd". We moesten ook nog bijna een uur terugrijden. Ik baalde er wel een beetje van, maar de vriend zei dat we sowieso toch allemaal geweldige bands hebben gezien, was helemaal waar is!

Veel instrumentale bands. Geen idee of ik er studio naar zou luisteren, maar live was het absoluut een feestje.

Later schrijf ik een verslagje - of toch iets wat erop lijkt!

EDIT: nek valt dan toch iets beter mee dan gedacht. 😅

Laatst bewerkt:
Eerst en vooral nog eens merci voor de tip voor dit festival; heb mij echt rot geamuseerd en het is absoluut voor herhaling vatbaar! Ik heb mij echt rot geamuseerd!
Leuk publiek ook, paar zeer vermakelijke figuren tussen die waarschijnlijk iets zwaarder hadden genomen dan weed. Zelfs een oude bekende tegengekomen.
Er was uiteraard genoeg secondhandsmoke, maar qua last viel het meestal mee omdat het in open lucht was, plus weed valt nogal mee t.o. sigaretten natuurlijk.

Weet je nog zo'n evenement, of iemand anders misschien? We zouden er echt graag heengaan in de toekomst.

Ik ga maar meteen met de deur in huis vallen: Earthless zal voor een volgende keer zijn. :unsure: We zijn onvoorzien vroeger teruggekeerd. Een combinatie van te koud en nat door een stom onweer dat ineens doorbrak, en vooral te moe. We waren er dan ook al sinds de middag en hadden elk concert op de mainstage "beleefd". We moesten ook nog bijna een uur terugrijden. Ik baalde er wel een beetje van, maar de vriend zei dat we sowieso toch allemaal geweldige bands hebben gezien, was helemaal waar is!

Veel instrumentale bands. Geen idee of ik er studio naar zou luisteren, maar live was het absoluut een feestje.

Later schrijf ik een verslagje - of toch iets wat erop lijkt!

EDIT: nek valt dan toch iets beter mee dan gedacht. 😅
Jammer van Earthless, maar ze komen wel eens terug. Hopelijk met een nieuw album dat even hard blaast en jamt als hun laatste.

Je kan ze alleszins hier ook live checken. Op Freak Valley dit jaar (volledige gig):

Maar ze écht live zien is wel een must.

Terug
Bovenaan