Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk! Toch een beetje jammer dat ik geen ticket had.Eerst en vooral nog eens merci voor de tip voor dit festival; heb mij echt rot geamuseerd en het is absoluut voor herhaling vatbaar! Ik heb mij echt rot geamuseerd!
Leuk publiek ook, paar zeer vermakelijke figuren tussen die waarschijnlijk iets zwaarder hadden genomen dan weed. Zelfs een oude bekende tegengekomen.
Er was uiteraard genoeg secondhandsmoke, maar qua last viel het meestal mee omdat het in open lucht was, plus weed valt nogal mee t.o. sigaretten natuurlijk.
Weet je nog zo'n evenement, of iemand anders misschien? We zouden er echt graag heengaan in de toekomst.
Ik ga maar meteen met de deur in huis vallen: Earthless zal voor een volgende keer zijn.We zijn onvoorzien vroeger teruggekeerd. Een combinatie van te koud en nat door een stom onweer dat ineens doorbrak, en vooral te moe. We waren er dan ook al sinds de middag en hadden elk concert op de mainstage "beleefd". We moesten ook nog bijna een uur terugrijden. Ik baalde er wel een beetje van, maar de vriend zei dat we sowieso toch allemaal geweldige bands hebben gezien, was helemaal waar is!
Veel instrumentale bands. Geen idee of ik er studio naar zou luisteren, maar live was het absoluut een feestje.
Later schrijf ik een verslagje - of toch iets wat erop lijkt!
EDIT: nek valt dan toch iets beter mee dan gedacht.![]()
maar het is alleszins wel op mij van toepassing. Prille dertiger, dus het is toch al van toepassing.Leuk! Toch een beetje jammer dat ik geen ticket had.
En wel herkenbaar op zo van die festivals die een hele dag doorgaan dat je kapot bent tegen dat de headliner op komt
![]()
waarbij ik geen veronderstelling over je leeftijd wil makenmaar het is alleszins wel op mij van toepassing.
Achja er zullen vast nog wel kansen komen om Earthless eens live mee te pikken.

Is de sfeer op Desertfest dan hetzelfde? Want dit is echt iets dat een grote rol heeft gespeeld in de beleving. Ik vond het in ieder geval echt top, had dit nog niet eerder meegemaakt. (Sommige bands stonden nadien zelfs in het publiek?!)Ik ken niet onmiddellijk gelijkaardige events als dit, zeker niet open air. Al kan ik altijd wel een dagje Desertfest aanraden.
Foodtrucks? Bedoel je dan niet DessertfestIk vind de sfeer bij Desertfest wel fijn. Gezellige binnenkoer ook met foodtrucks om te chillen.
Stoner, sludge & mudcakes, zou nog wel een interessant concept zijn.Foodtrucks? Bedoel je dan niet Dessertfest
i'll see myself out

Duidelijk erg experimenteel, relaxed, spacy. Het klonk hoe dan ook erg goed. Misschien een beetje richting Tangerine Dream o.i.d.? Geen filmpje te vinden...
Wederom compleet instrumentaal. Deze 3 jongemannen uit Noorwegen speelden de pannen van het dak en barstten overduidelijk van energie, met tussenin een jamsessie:

Stoner, sludge & mudcakes, zou nog wel een interessant concept zijn.

Dat is vrij dichtbij waar ik woon (kwartiertje fietsen, schat ik), maar de laatste editie was tijdens mijn verbouwingen en helaas hebben ze geen doorstart meer kunnen maken sinds corona. Dat was wel ideaal geweest.Leuk verslag @Fusetea ! Ik zal waarschijnlijk wel proberen er volgend jaar te zijn, maar ik ga niets beloven
Nu ik denk aan stonerfestivalletjes, had je vroeger ook niet Yellowstock?
Ik ben daar nooit geraakt aangezien dat in Geel was, maar ze lijken de coronacrisis ook niet overleeft te hebben precies... heb de indruk toch dat het sindsdien niet meer is doorgegaan.
Inderdaad, ken ik al heel lang, maar om de één of andere stomme reden nooit naartoe geweest.Leuk verslag @Fusetea ! Ik zal waarschijnlijk wel proberen er volgend jaar te zijn, maar ik ga niets beloven
Nu ik denk aan stonerfestivalletjes, had je vroeger ook niet Yellowstock?
Ik ben daar nooit geraakt aangezien dat in Geel was, maar ze lijken de coronacrisis ook niet overleeft te hebben precies... heb de indruk toch dat het sindsdien niet meer is doorgegaan.
EDIT: het was Etherik & Ambi-J. Blijkbaar zo onbekend dat ik er zelfs niets van kan vinden op YouTube.De 2de band was op het andere podium (daar werd dan meer het soort muziek gespeeld waarvan ik dacht dat dit eerder het genre zou zijn). Jammer genoeg weet ik de bandnaam niet meer.Duidelijk erg experimenteel, relaxed, spacy. Het klonk hoe dan ook erg goed. Misschien een beetje richting Tangerine Dream o.i.d.? Geen filmpje te vinden...
Dit is de enige band die we daar hebben gezien. De rest was minder mijn/ons ding.

Het zit al de hele tijd in mijn hoofd!Mijn favoriete nummer heb ik daarstraks in het muziek luisteren-topic gepost. Jammer genoeg is hier geen fragment van. Gewéldige gitarist ook!
Normaal ga ik er zijn!
Ola, enjoy!!Ik zit nog een paar weken in Canada dus het wordt moeilijk.
Iedereen uit Gent of rondom moet wel gaan, wat een band.![]()