Green Mamba
Well-known member
Maja. Enfin. Toen het nog Meli was, hè. Dien goede ouden tijd. Het verandert allemaal nogal snel hé. En daarom niet beter hé.'t is allemaal da ni!
ja maar tis veel van da bij!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maja. Enfin. Toen het nog Meli was, hè. Dien goede ouden tijd. Het verandert allemaal nogal snel hé. En daarom niet beter hé.'t is allemaal da ni!
ja maar tis veel van da bij!
Ja vader?Mannekes mannekes!
En het is niet eens goede koffie. Die van thuis is beterAmaai, dat koffiemachien hier van BG blijft maar doorlopen precies.
. Was het maar geen kantoordag.Ik drink geen koffieAmaai, dat koffiemachien hier van BG blijft maar doorlopen precies.

Sjans dat het verniet is! Toch nog iets dat we hier krijgen.En het is niet eens goede koffie. Die van thuis is beter. Was het maar geen kantoordag.
Als ge gene honger meer hebt, eet dan maar voor de honger die nog moet komen.Sjans dat het verniet is! Toch nog iets dat we hier krijgen.
't Moet ni goed zijn, als't maar veel is!
Euhm wilt ge eens stoppen met uzelf proberen in te houden en er eens vollebak tegenin gaan.-edit- Ik ben hier wat betweterig op iedereen z'n ergernissen aan het reageren en zou dat eigenlijk niet mogen doen, wie ben ik om te bepalen welke ergernissen er voor wie zijn.... Ik zal mezelf wat proberen in te houden.
Is het fokkiemachien pakot?En het is niet eens goede koffie. Die van thuis is beter. Was het maar geen kantoordag.
De introverten worden op het forum extravert dus moeten de extraverten zich hier wat introverter laten zien hé... Tiet voor Taat.Euhm wilt ge eens stoppen met uzelf proberen in te houden en er eens vollebak tegenin gaan.
Subfora buiten P&A mogen ook wat drama hebben. Waarom zitten we hier anders?
Het fokkiemachien doet nog goed zijn werk als het niet in de keuken gestationeerd staat.Is het fokkiemachien pakot?
Da’s voor met wederzijdse toestemming Squidje! Ik denk dat het hier maar door 1 persoon “gewild” wasMisschien eerder Grindr proberen?

Tzijn sleutels die ge zonder bijhorende kaart niet kunt laten bijmaken, ik zit safe! Denk ikOndertussen heeft "de buurvrouw" waarschijnlijk al een dubbeltje dankzij een spoedslotenmaker... Controleer vanavond maar uw kleerkast en onder uw bed, @Wannez !

Meh, er zijn sleutelmakers en ‘sleutelmakers’. Dat is geen issue.Tzijn sleutels die ge zonder bijhorende kaart niet kunt laten bijmaken, ik zit safe! Denk ik![]()
Maar dan nog, als ze nog enige plannen in die richting had, zou ze me vast niet geblokkeerd hebben op fbMeh, er zijn sleutelmakers en ‘sleutelmakers’. Dat is geen issue.

Want in het verleden was ze wel duidelijk en stabiel in haar signalen?Maar dan nog, als ze nog enige plannen in die richting had, zou ze me vast niet geblokkeerd hebben op fb![]()

Want in het verleden was ze wel duidelijk en stabiel in haar signalen?![]()