Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik al eerder heb aangeraden : Exterminatus.Kamer van de oudste opgeruimd. Fckn hell, ik had beter petrol en een lucifer binnen gesmeten. Hoe doen jongens dat, op luttele dagen is het gelijk Putin gepasseerd is.
Heb jij ooit Strangers on a Train gezien? Dat concept, goesting?Zoals ik al eerder heb aangeraden : Exterminatus.
For the Emperor !
Kortrijk is helaas nogal ver.Heb jij ooit Strangers on a Train gezien? Dat concept, goesting?
Ugh, niemand wil nog werkenKortrijk is helaas nogal ver.

Volgende keer zelf laten doen als ze er zo'n mesthoop van maken?Kamer van de oudste opgeruimd. Fckn hell, ik had beter petrol en een lucifer binnen gesmeten. Hoe doen jongens dat, op luttele dagen is het gelijk Putin gepasseerd is.
Opportunisme met aangeleerd gedrag: op 1m stil blijven zitten...Iemand is aan het wachten tot er gesmorst wordt![]()

Mijn dochter is wel goed opgevoed he!You took the spaghetti right out of my plate.

Dat laatste verkopen ze in de Brico niet. Daar zijn sommige medewerkers nog altijd op zoek naar die rayon.Sots press bitchezzz!
De home gym is bijna geïnstalleerd! Nog ff de garage opruimen, vijzen in het squatrack draaien en motivatie vinden!
Je waarden komen overeen met deze van mijzelf, en toen ik in 2017 echt op snelheid trainde om een marathon onder 3u30min te lopen (PR was toen 3u51 en MrKendl zei dat mijn doel absurd was, hij had gelijk, al liep ik dat jaar naar 3u34 - na correctie - officiële tijd was 3u37, dus echt ver van die tijd was ik uiteindelijk dus niet).
Ik liep toen een PR op de 5km van 20:57
Dat is toch een tijd die jij -mits je op snelheid traint- toch ook moet kunnen halen. Ik liep toen bij 4:30 in het rood, en het doel was 22:00. Maar ik kreeg er nog een minuut extra af. (En toen lag ik echt stikkapot op de grond, ik heb zeker een kwartier daar gewoon gelegen). Dat was dan 4:14/km.
Voor mij was het verschil tss 21 en 22 min eigenlijk niet zo groot. Dat is gewoon extra doorknallen en doodvallens gereed een extra sprintje trekken. Om onder de 20min te lopen, was wel een groot verschil. Dan moest ik continue onder de 4min/km lopen, dat lukte echt niet.
Covid kan een bitch zijn. Dus even rustig aan he tot je voelt dat je je limieten kan verzetten.
Oef, dus als ge post dat ge een rustig loopje doet tegen 10km/h,terwijl ik als ik dat tempo loop half dood lig, zijt ge eigenlijk aan trollen.Ik heb dit forum lang aanzien als uitlaatklep. Wat stoom aflaten na het werk en zo. Dus ik heb lang dit forum niet serieus genomen. Het was hier lang een speeltuin. Een beetje serieus zijn, maar niet TE .. het mag allemaal wat losjes zijn ..
Ik stond er gewoon niet eens, bij stil dat sommigen dit forum erg serieus nemen en zich bepaalde zaken te hard aantrekken hier.
Ik heb dat zwaar onderschat. Voor mij was dit eerder zo iets van: Waarom is men zo kwaad? Wat is het probleem? Get a break. Het is MAAR een **** tekstforum en meer is dit niet. Maar voor sommige mensen is het meer dan dat. (en daarmee doel ik niet op jou persoonlijk he)
Ik denk dat ik hiermee je vraag beantwoord?
--
Ter info: Sommigen hier op dit forum hebben mij in het echt al gezien en gesproken. Ik ben eigenlijk best wel 'ok' in het echt. (alle ja dat zeggen de beyondgamers toch, die ik gezien heb in het echt, die woorden komen niet van mijzelf).
Anyways ik ga afsluiten ik ga morgen een toerke lopen, en dan een leuke zondag er van maken![]()
Was dat er dan al niet voor de creatie hiervan?Ik ben aan het denken om een countdown te starten voor iemand zich ook weer aan dit onderdeel begint te storen. Maar tel ik best in dagen of uren?
Ja maar nee. Dit specifiek nieuw stuk ‘lounge’. Garantie dat er nog gaan zijn die er zich dood aan ergeren.Was dat er dan al niet voor de creatie hiervan?
Zet u in de lounge en drinkt iets.Was dat er dan al niet voor de creatie hiervan?
Niemand die gelooft dat ge niet aan het zeveren zijt als ge dat schrijft (niet in de zin van het water komt me al in de mond)Als ik hier @Tonerider eens een complimentje mag geven voor z'n soepmaakskills zonder direct naar Zwam geschopt te worden ben ik content.
Je gaat wel je sig moeten aanpassen.Niemand die gelooft dat ge niet aan het zeveren zijt als ge dat schrijft (niet in de zin van het water komt me al in de mond)

*Sigh*Je gaat wel je sig moeten aanpassen.
Lounge, schattekes
![]()

IN DE LOUNGE WORDT ER NIET GEGETEN. Straks maakt ge plekken en al.Je gaat wel je sig moeten aanpassen.
Lounge, schattekes
![]()