Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is geen ruzie hoor. Gewoon botsende karakters.Ik heb wss iets grandioos gemist maar waarom hebben jullie ruzie?
Ze moest van @Wannez gebleven hebben. Ik krijg die mens nooit meer helemaal in orde.

Eerlijk? Daar waren toch wel best al wat kosten aan
![]()

Niet lief om zo over @Mulan te praten.Eerlijk? Daar waren toch wel best al wat kosten aan
![]()
Zo een beetje zoals twaalf jarigen die eigenlijk elkaar stiekem leuk vinden en dat uiten door pesterijen?We lokken elkaar gewoon graag uit ons kot. En ik ben er beter in.
Meisjes plagen is om liefde vragen?Zo een beetje zoals twaalf jarigen die eigenlijk elkaar stiekem leuk vinden en dat uiten door pesterijen?
Zo een beetje zoals twaalf jarigen die eigenlijk elkaar stiekem leuk vinden en dat uiten door pesterijen?
Dat was het zinnetje waar ik zelf niet direct kon opkomen!Meisjes plagen is om liefde vragen?
Ik typ dit met mijn linkerhand omdat ik mijn rechterhand op mijn hart hou: neen!
In zijn folder ’ @Wannez for Standard-less Dummies’ staat nochtans enkel ‘baten’?Eerlijk? Daar waren toch wel best al wat kosten aan
![]()
Iedereen die ooit spliterwtensoep heeft gemaakt herkent die foto.tis soep![]()

@Tonerider toch eentje rondlopen?Wat voor lepel wil je?
"Toont een zilveren lepel en een plastiekeken Ikea kinderlepel
- Ik wil de spiegellepel

Ik moest aan jou denken@Tonerider toch eentje rondlopen?![]()
Al zijn jullie mekaar waard in die arena.Pauper!!!Dit dus. Ge moet u inbeelden dat er op de voetbal wat werd 'gelachen' dat ik na 2 jaar nog geen tuin/oprit had en dat mijn woning nog niet geverfd is en dat we nog geen plinten hadden . Mijn tuin van 45k werd pas aangelegd nadat we 2,5 jaar in het huis woonde. Plinten heb ik de afgelopen maanden gezet. Ik ben nu bezig met het verven. Een echte schande
Een woning van 750k/800k euro in Limburg.

Hij kan wel geen keyboard betalen hePauper!!!![]()