Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loser mag wat mij betreft zelfs zonder jurkjeWe kunnen gerust die foto nadoen met jou in je sexy jurkje![]()

Nochtans ik heb nog niets uitgestoken met de zus dus ik begrijp sowieso de “wij” niet.@Wannez shots fired!
‘Nog’ en prompt gaat Mulan 2.0 onderduiken.Nochtans ik heb nog niets uitgestoken met de zus dus ik begrijp sowieso de “we” niet.
Nochtans ik heb nog niets uitgestoken met de zus dus ik begrijp sowieso de “wij” niet.
Oeps mistypt, refresh eens.Je PM met de echte waarheid is niet aangekomen.
Wij leren uit onze fouten !
en zeggen vooral nee aan "Alfa's" tegenwoordig!![]()
Ik ken geen onschuldige zielen.@Wannez En met een komkommer??? Je hebt ‘reply all’ getikt, tis niet voor onschuldige zielen…
Echt niemand gelooft dat dat nieuw was voor jou.Nieuw gebruik voor een radijs, dat wel…
Ik kan er ook niet aan doen dat Mulan experimenteel is als ze een jus d’orange te veel binnen heeft!Echt niemand gelooft dat dat nieuw was voor jou.
Ik kan er ook niet aan doen dat Mulan experimenteel is als ze een jus d’orange te veel binnen heeft!
Was dat een radijs?!?!
Groenten zijn goed voor je!Wat is dat allemaal met die groenten ?
![]()

Met vriendelijke groentjes.We zijn allemaal geïnspireerd door @Loser zijn moestuin!
Klopt. En ook die zou jij niet kunnen krijgen!
Dat totaalpakket van uw zus staat mij wel aan, breng je ze op BG aub?Mijn zus was altijd "de knappe", ik "de slimme". Maar ik heb nooit willen ruilen met haar omdat haar totaalpakket in mijn beleving slechter af was.
Voorlopig geen plug-in maar je kan elke openingspost moeilijk maken met chatgpt.Is er geen plugin voor dit forum die het aantal moeilijke woorden telt in de openingspost zodat het niveau gegarandeerd wordt?
Is er geen software-module voor dit online-discussieplatform die de frequentie van complexe terminologieën in de initiële bijdrage quantificeert, teneinde de beoogde taalvaardigheid waar te nemen?