Hopelijk wel, dan letten ze niet meer op ons en kunnen we ongestraft doen wat we willen!oeps.. Ik heb nu toch geen onrust gestookt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk wel, dan letten ze niet meer op ons en kunnen we ongestraft doen wat we willen!oeps.. Ik heb nu toch geen onrust gestookt?
ongebreideld het varken uithangen!Hopelijk wel, dan letten ze niet meer op ons en kunnen we ongestraft doen wat we willen!
Er zal dus geen verschil zijn bedoel je dusongebreideld het varken uithangen!
Unts unts unts

You sweet summer childEr zal dus geen verschil zijn bedoel je dus![]()

Sudderen extra lang?slowbans
![]()
In welk formaat mogen we die lijst aanleveren?Wie moet ik hier permbannen?![]()
Dat zeggen ze toch in ons geheime trollgroepIS ER EEN GEHEIM MODGEDEELTE??
Ahnee, maar dat zeg ik daar, met mijn trollaccount.Dat zeggen ze toch in ons geheime trollgroep
Hoezo, diegene die dat zei, zei dat hij hier nog supermoderator geweest is,Ahnee, maar dat zeg ik daar, met mijn trollaccount.
Ja, ik ga mijn echte naam niet gebruiken, hèHoezo, diegene die dat zei, zei dat hij hier nog supermoderator geweest is,hij noemt zichzelf vishynue vishnusiksclkteks vihnsusixclix, hij heeft een rare naam
Dat leren ze in de trollenbasisschool.Ja, dat weet ik niet he, ik moet daar gewoon infiltreren van @coldplayke in ruil voor vermindering van mijn strafpuntenJa, ik ga mijn echte naam niet gebruiken, hèDat leren ze in de trollenbasisschool.
Je bent pas echt op leeftijd als je de dingen met 30 jaar terug gaat vergelijken15j geleden was dat een doorsnee rentevoet, 30j geleden zouden ze een moord gepleegd hebben voor zo een lage rentevoet.
Perspectief is alles.![]()

Just rubbing it in...Je bent pas echt op leeftijd als je de dingen met 30 jaar terug gaat vergelijken![]()

Helemaal leeg morgen en klaar om u terug vol te vreten, bekijk het positief!Buikgriep de dag voor kerst![]()
Wablieft ?
Wat bedoel je met "gewoon seks" ?
5 minuutjes missionarishouding en fini ?
Het betere vinger-, pijp- en befwerk hoort gewoon bij een gezonde seksuele beleving.
Het is jammer dat jij bij het beffen moet denken aan Lassie en er niet ten volle van kan genieten ?
Veel mannen zijn natuurlijk prutsers in bed het kan zijn dat jij toevallig enkel ervaring hebt met zo'n figuren.
CSV of JSON zou ik zeggen, maar doe maar gewoon een tekstbestandje zodat ik manueel elke ban moet uitvoeren en telkens dat gelukzalig gevoel krijgIn welk formaat mogen we die lijst aanleveren?
.Precies veel liefhebbers van manueel hier.CSV of JSON zou ik zeggen, maar doe maar gewoon een tekstbestandje zodat ik manueel elke ban moet uitvoeren en telkens dat gelukzalig gevoel krijg.
Alleen op de derde date, zijnde exact 12 dagen na de eerste. Dus je kunt nog gerust ademen.Precies veel liefhebbers van manueel hier.
Zijn we al zondag?Alleen op de derde date, zijnde exact 12 dagen na de eerste. Dus je kunt nog gerust ademen.