Mulan
Well-known member
Ik wil hier ook met humor op reageren maar te veel schrik voor strafpuntenEn vanwaar deze stigmatiserende hokjesopmerking?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil hier ook met humor op reageren maar te veel schrik voor strafpuntenEn vanwaar deze stigmatiserende hokjesopmerking?

Dat zou ik anders nog wel willen invoeren, strafpunten voor slechte humor!Ik wil hier ook met humor op reageren maar te veel schrik voor strafpunten![]()
Dus deze ga je gewoon door de vingers zien nu he?Dat zou ik anders nog wel willen invoeren, strafpunten voor slechte humor!
"Jah, vrouwen die grappig uit de hoek willen komen, blijft een gefaalde missie he..."En vanwaar deze stigmatiserende hokjesopmerking?
Bwa, door de vingers zien... ik snap alleen niet waarom je zulke posts zou willen maken. Je hebt ze niet graag van anderen, terecht. Ik heb ze ook niet graag van anderen. Waarom zou ik ze dan wel graag moeten hebben van jou?Dus deze ga je gewoon door de vingers zien nu he?
"Jah, vrouwen die grappig uit de hoek willen komen, blijft een gefaalde missie he..."
Humor is een subjectief iets he, ik vind dat grappig, meer zit er niet achter. Plus ook de persoon waarnaar het gericht is, lijkt me iemand die dat ook als humor ziet. Naar iemand die ik als een (vrouwonvriendelijke) klojo zie, zou ik dezelfde grapje niet maken omdat het voor mij dan ook niet als grapje zou aanvoelen.Bwa, door de vingers zien... ik snap alleen niet waarom je zulke posts zou willen maken. Je hebt ze niet graag van anderen, terecht. Ik heb ze ook niet graag van anderen. Waarom zou ik ze dan wel graag moeten hebben van jou?
Het is alvast niet omdat jij ze maakt, als vrouw, waarmee je zo "one of the boys" wordt. Ik vind dat net een antifeministische houding. Meelullen met vrouwonvriendelijk (of manonvriendelijk) en stigmatiserend gezwets zorgt niet voor een verbetering voor de groep, hoogstens voor de acceptatie van één persoon. En uiteraard mag je dat, maar dan met dezelfde voorwaarden als de rest van de boys: dan kun je erop aangesproken worden. Als reactie gooi je daar dan nòg zo'n mopje bovenop... ik snap dat dus niet.

Van welke mod wil je ze en hoeveel?Jah hoe zit dat nu met die strafpunten? Geef er maar een lap op.
graag een permban om heel het cringefest niet meer te moeten zien. En van @coldplayke omdat zij het met liefde zal doen. @Loser gun ik het niet.Van welke mod wil je ze en hoeveel?
Mooie aanvulling, ik ging hem net aanroepen! Het is ook bijna Kerst voor diene jongen he...graag een permban om heel het cringefest niet meer te moeten zien. En van @coldplayke omdat zij het met liefde zal doen. @Loser gun ik het niet.

Had nochtans een mooi kerstcadeautje geweest voor Loser. Permbannen is toch een van zijn passies!Mooie aanvulling, ik ging hem net aanroepen! Het is ook bijna Kerst voor diene jongen he...![]()
Ik had het hem graag gegund, alleen niet voor mezelf!Had nochtans een mooi kerstcadeautje geweest voor Loser. Permbannen is toch een van zijn passies!

Wie moet ik hier permbannen?graag een permban om heel het cringefest niet meer te moeten zien. En van @coldplayke omdat zij het met liefde zal doen. @Loser gun ik het niet.

Mini hartstilstand toen ik een melding kreeggraag een permban om heel het cringefest niet meer te moeten zien. En van @coldplayke omdat zij het met liefde zal doen. @Loser gun ik het niet.

Alleen losse permabans hier, hè.Wie moet ik hier permbannen?![]()
slowbans
IS ER EEN GEHEIM MODGEDEELTE??zo ziet het geheime modgedeelte er dus uit. Gegniffel over bans uitdelen.
![]()
oeps.. Ik heb nu toch geen onrust gestookt?IS ER EEN GEHEIM MODGEDEELTE??