Ik denk dat ge uw uitspraak omgedraaid hebt.Happy Life, happy wife!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ge uw uitspraak omgedraaid hebt.Happy Life, happy wife!
Hangry wife, end of life.Ik denk dat ge uw uitspraak omgedraaid hebt.
Can confirmHangry wife, end of life.

Ik probeer daar dan ne zak chips naar te gooien, maar dat helpt niet altijd.Can confirm![]()
We hadden geen chips, heb nootjes geprobeerd, verkeerd gemikt, SEND HELP PLEASE !!!!!Ik probeer daar dan ne zak chips naar te gooien, maar dat helpt niet altijd.

geef ze eens een groot stuk vleesWe hadden geen chips, heb nootjes geprobeerd, verkeerd gemikt, SEND HELP PLEASE !!!!!![]()

Ik ben een groot stuk vlees.geef ze eens een groot stuk vlees![]()
Ik probeer daar dan ne zak chips naar te gooien, maar dat helpt niet altijd.
geef dan eens het beste van jezelf heIk ben een groot stuk vlees.
Ik heb haar al een dochter gegeven.geef dan eens het beste van jezelf he
1 is geen.Ik heb haar al een dochter gegeven.
Als je neus te lang in de richting van dat ene welbekende topic staat krijg je dit soort dingen.Ik wist niet dat de inkomens in België zo laag waren. En jullie zijn dan nog met twee, en dan nog zo laag. Dat begrijp ik echt niet. Met mijn hogeschool diploma kom ik juist aan dat bedrag, dat jullie met twee samen verdienen. Maar, kom dit is een ander discussie.
Zaterdag heb ik 5 nieuwe mensen leren kennen. Of we dezelfde interesses hebben boeit mij niet, ik vind het net fijn om eens over iets anders te praten waar ik bijvoorbeeld niets vanaf weet.
Hell yeah, geen haar op mijn hoofd dat er ook maar aan denkt om in Kessel-Lo te gaan wonen![]()
Dit verduidelijkt zo veel...Of denk ik te simpel?
Een vrouw die zichzelf in vraag stelt?Dit verduidelijkt zo veel...

Nu wil ik weten welke groep natuurlijk!Ik had in de begin jaren 2000 ook een hiphop groep en heb verschillende optredens meegemaakt dat ze plots de zaal afsloten omdat de security ergens een hoop messen gevonden had (bvb in de bakken van de wc's). Dat waren dan ook van die rivaliserende groepen.
En nu heb je ook nog de social media die erbij gekomen is waardoor alles veel dichter komt.
En vanwaar deze stigmatiserende hokjesopmerking?Een vrouw die zichzelf in vraag stelt?![]()
Nu wil ik weten welke groep natuurlijk!