Chelark007
Well-known member
Niet zeveren eOmdat @Str8_6 mij vroeger uitlokte om stoute dingen te zeggen waardoor ik zware straffen kreeg!![]()
ge mist em al wss.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zeveren eOmdat @Str8_6 mij vroeger uitlokte om stoute dingen te zeggen waardoor ik zware straffen kreeg!![]()
ge mist em al wss.Nooit!!!!Niet zeveren ege mist em al wss.
Wij gunnen elkaar onze crush!

Vorige vrijdag is een persoon mij gevolgd tot aan mijn oprit om me te bedreigen. Ik had die ingehaald en dat stond de persoon in kwestie niet aan.
Stuur gerust een PM voor meer verkeerstips.

ik zag er blijkbaar heel betrouwbaar uit want die zei “ik ben er van overtuigd dat het wel in orde zal zijn want anders zou ik u niet laten vertrekken”Je hebt echt geluk gehad, deze zomer tegengehouden en daar was de boodschap: "geen verzekeringsbewijs = niet meer rijden".
(which indeed would have sucked)Ja, en ik zie eruit als eentje waar de leugens vanaf spatten natuurlijk?!ik zag er blijkbaar heel betrouwbaar uit want die zei “ik ben er van overtuigd dat het wel in orde zal zijn want anders zou ik u niet laten vertrekken”(which indeed would have sucked)

Misschien reed je weer aan de verkeerde kantJa, en ik zie eruit als eentje waar de leugens vanaf spatten natuurlijk?!![]()

De lepel-foto was toch wel erg snel weg. Dingen verzwijgen of achterhouden is ook een beetje liegen heJa, en ik zie eruit als eentje waar de leugens vanaf spatten natuurlijk?!![]()

Die hoeder van de wet was waarschijnlijk afgeleid door uw legging.Ja, en ik zie eruit als eentje waar de leugens vanaf spatten natuurlijk?!![]()

VerstaanbaarDie hoeder van de wet was waarschijnlijk afgeleid door uw legging.
![]()
Het was zomer -> kleedje zonder lange legging.Die hoeder van de wet was waarschijnlijk afgeleid door uw legging.
![]()

En hoe moet ik dat interpreteren?Of het gebrek aan een legging ...
Edit; ja dus!

Dat je geen legging aan had. (En de agent afgeleid was door je blote vlees misschien).En hoe moet ik dat interpreteren?![]()
Helaas is het nu nog steeds zo een zeemzoete romcom ipv een goeie thriller!
Wij gunnen elkaar onze crush!![]()
en dat zorgde vaak wel eens voor genante momentjes.

Hoe zou dat nu komen?Maar ik ben trots op mezelf dat ik "gegroeid" ben en eerst kan kalmeren. Maar ze heeft er zo te zien nog niet al te veel vertrouwen in.

Als ze tegen iemand aan het praten is en het soms wel eens iemand is met wie ik al een aanvaring gehad heb waardoor die persoon dan plots het gesprek afbreekt en weg gaat vind ik geen geldige reden.
Hoe zou dat nu komen?![]()
Toxische relatie, best afbreken.Als ze tegen iemand aan het praten is en het soms wel eens iemand is met wie ik al een aanvaring gehad heb waardoor die persoon dan plots het gesprek afbreekt en weg gaat vind ik geen geldige reden.
Happy Life, happy wife!Toxische relatie, best afbreken.