D
Deleted member 2181
Guest
Boven de 35 zijn er geen grenzen meer .De grens is meer dan ruim genoeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boven de 35 zijn er geen grenzen meer .De grens is meer dan ruim genoeg.
Vertel dat even tegen Rusland.Boven de 35 zijn er geen grenzen meer .
De kleine dingen in het leven moet je koesteren he.Beetje grof om zo openlijk te willen vieren dat @Mulan banned is
Dat is waar, we koesteren zulke momenten te weinig. En vanaf wanneer moet @Loser zwijgen? Moest dat nu eens samenvallen, het zou echt een mooie kerstperiode zijn.De kleine dingen in het leven moet je koesteren he.
Kan pas ingaan nadat het afgesloten is en dat ligt op : 24/12/2022 23:59Dat is waar, we koesteren zulke momenten te weinig. En vanaf wanneer moet @Loser zwijgen? Moest dat nu eens samenvallen, het zou echt een mooie kerstperiode zijn.

bon, @mods, hoeveel is nodig voor daar nog wat extra's bij te krijgenKan pas ingaan nadat het afgesloten is en dat ligt op : 24/12/2022 23:59
Dus vanaf kerstmis 1 maand loserstilte![]()

25 december. Ho, ho, ho.Dat is waar, we koesteren zulke momenten te weinig. En vanaf wanneer moet @Loser zwijgen? Moest dat nu eens samenvallen, het zou echt een mooie kerstperiode zijn.
25 december. Ho, ho, ho.
Te veel gezwamd in niet-zwam. Sorry!wa heeft ons mulan uitgestoken?
Ik denk dat je de bepalingen toch nog eens moet lezenNog een dikke week genieten van Loser zijn aanwezigheid!

Ook jammer voor diegene die daar niet vertoeven ...Ik denk dat je de bepalingen toch nog eens moet lezen
![]()
Andere - Kleding - Die Loser moet zwijgen (en zich verkleden)
Zoals jullie wel weten, lopen we op 19/03/2023 de 100km voor kankeronderzoek in Deinze. En daarvoor moeten we geld inzamelen. Hoe meer, hoe liever! De vorige actie heeft voor heel wat animo gezorgd, en het enthousiasme om mij te straffen is niet aan ons voorbij gegaan. Dus in plaats van...www.beyondgaming.be
"Zwijgen in P&A (op het forum en op Discord)"
In alle andere threads kun je je favoriete user nog steeds terugvinden!

Dan hadden ze maar niet moeten storten tot ik in een kleedje moest lopen!Ook jammer voor diegene die daar niet vertoeven ...![]()
Ja maar dat weet ik, ik twijfelde nog om het erbij te zetten.Ik denk dat je de bepalingen toch nog eens moet lezen
![]()
Andere - Kleding - Die Loser moet zwijgen (en zich verkleden)
Zoals jullie wel weten, lopen we op 19/03/2023 de 100km voor kankeronderzoek in Deinze. En daarvoor moeten we geld inzamelen. Hoe meer, hoe liever! De vorige actie heeft voor heel wat animo gezorgd, en het enthousiasme om mij te straffen is niet aan ons voorbij gegaan. Dus in plaats van...www.beyondgaming.be
"Zwijgen in P&A (op het forum en op Discord)"
In alle andere threads kun je je favoriete user nog steeds terugvinden!

Au contraire mon ami, verantwoording is zeker verschuldigd net zoals alle dirt van Mulan en onderlinge drama.Maar fuck it, we kennen mekaars intenties en hebben ons hier niet te verantwoorden.
Voor reality drama verwijs ik u met plezier door naar het zwamdates topic voor de driehoeksverhouding @Slyke, @xAnyana en @MisterV . Inside info: Het is @Mulan die uiteindelijk met de trofee (@MisterV) gaat lopen.Au contraire mon ami, verantwoording is zeker verschuldigd net zoals alle dirt van Mulan en onderlinge drama.
Ik kijk al geen soaps of reality drama, daarvoor zijn jullie.
Helaas is het nu nog steeds zo een zeemzoete romcom ipv een goeie thriller!Au contraire mon ami, verantwoording is zeker verschuldigd net zoals alle dirt van Mulan en onderlinge drama.
Ik kijk al geen soaps of reality drama, daarvoor zijn jullie.
Een vleugje @pardal erbij en dat komt wel weer goed.Helaas is het nu nog steeds zo een zeemzoete romcom ipv een goeie thriller!