Ok ik snap nog steeds niet waarom ik of iemand of iedereenDat de rest van het forum ook die neiging zou hebben mocht wannez dat posten.
zou reageren op elke post in een thread, wanneer Wannez geen SOA zou hebben. Maar het zal wel aan mij liggen.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ik snap nog steeds niet waarom ik of iemand of iedereenDat de rest van het forum ook die neiging zou hebben mocht wannez dat posten.
zou reageren op elke post in een thread, wanneer Wannez geen SOA zou hebben. Maar het zal wel aan mij liggen.Maar ik ben daar absoluut nietIk heb nog nooit een kantoorromance* gehad.
*of op werk in het algemeen, voor mensen die niet op kantoor werken
om.
Definieer eens opblaaspop?Ik heb nog nooit een opblaaspop gebruikt/misbruikt.
Ik zou eerder denken dat misbruik meer uitleg verdiende?Definieer eens opblaaspop?
Een vriendin die quasi levenloos naast je ligt, telt dat ook?

2 schone flanellen hemdjes, was al eens korting op, en op het geheel nog eens 20% met gratis shipping twv 5 of 6 euro... Dus nog eens 40 tal euro erbij af, 70 per stuk dus finaal, en van een goed merk (sebago). Kan altijd van pas komen tijdens de winter...
Bekijk bijlage 15886

Als ze lucht begint te verliezen, dan heeft ze het niet graag...Ik zou eerder denken dat misbruik meer uitleg verdiende?
Hoe misbruik je in hemelsnaam iets dat uitsluitend voor seksueel genot wordt ontwikkeld?![]()
Karookes in pyjamastof, ik snap waarom je single bent!The dude doesn't abide?

Ik zie weinig andere mensen hun kleding posten, en met kouder weer, waarom niet?Karookes in pyjamastof, ik snap waarom je single bent!![]()
We zullen het een persoonlijke aversie noemen dan.Ik zie weinig andere mensen hun kleding posten, en met kouder weer, waarom niet?
Anders moet ge nekeer een legging posten, kunnen wij die ook eens beoordelen...

Ik zie die hemdjes wel passen bij onze @Ruigen Das .Ik zie weinig andere mensen hun kleding posten, en met kouder weer, waarom niet?
Nope dat noemen ze een zeester blijkbaar.Definieer eens opblaaspop?
Een vriendin die quasi levenloos naast je ligt, telt dat ook?
???Nope dat noemen ze een zeester blijkbaar.
Voor mij is zeester spelen het ganse bed claimen!???
Na de oesters en de mossels, heb ik van een zeester nog nooit gehoord?
En de man die passief op zijn rug de seks ondergaat is een ... paling?Voor mij is zeester spelen het ganse bed claimen!
Voor veel anderen is dat blijkbaar een vrouw die extreem passief de seks ondergaat. Beetje necrofilie met hartslag dus!
Wilt ge eens stoppen met foto's van mij op het forum te posten...![]()
Als hij er zo uit ziet, dan is het natuurlijk wél een complete look die zelfs aantrekkelijk is!
Wilt ge eens stoppen met foto's van mij op het forum te posten...
Nope dat noemen ze een zeester blijkbaar.