Mulan
Well-known member
Och, 'k heb nog tijd!Minstens 7
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Och, 'k heb nog tijd!Minstens 7

In dat geval is het beter om voor de seks uw man onder tafel te drinken.De eettafel is in glas en dat blad ‘ligt’ gewoon op die poten. Welke verzekering is uw aanrader voor de gruzelementen van zowel tafel als echtgenoot?
De vraag is eigenlijk bedoelde hij wel "slaaponderzoeken"?Tellen 3 slaaponderzoeken doorheen de jaren in 3 verschillende ziekenhuizen?![]()

Ha same, ik ken hier niemand IRL.Lugubere gedachte, maar hoeveel members die buiten het forum geen contacten hebben met forumleden zouden er al gestorven zijn?
Als ik moet sterven dan ben ik hier plots ook niet meer online en zou niemand weten hoe het komt, bijvoorbeeld.
Niet dat iemand het zou opmerken in mijn geval![]()
Ha same, ik ken hier niemand IRL.
Om verder te gaan op @Musk zijn lugubere gedachten: Niet als het een broedermoord is en de andere direct de bak in draait.Ik ben gecovered.
Ik ook. Ik ken hier 1 iemand IRL.Ik ben gecovered.
Da's de leeftijd he chou!Das hier wel gezellige boel!
'k Ga hier eens wat volk moeten op FB toevoegenIk ben gecovered.
Die kunnen hier dan delen als ze zien dat mijn pagina vol triestige dingen staat.Als je het hier vrijwillig verlaat kondig het dan even aan. Als we dan in 2 maanden niets van je horen kunnen we er vanuit gaan dat je dood bent (of opgesloten of zoiets).Gvd ik heb geen facebook
3e keer goeie keer zeker?3e keer:
Maar dan horen we het wel via @Squidward hoor.Als we dan in 2 maanden niets van je horen kunnen we er vanuit gaan dat je dood bent (of opgesloten of zoiets).
3e keer goeie keer zeker?
Ofwel iets met vuisten of vingers die die strap-on vervangen.
Die stuurt hij nu dus naar zijn vriendin door.
"Hoeveel vingers steek ik op?"