Slyke
Well-known member
FTFYEn over glory holes, draden of burenruzies?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYEn over glory holes, draden of burenruzies?
Nee dan snapt ge hem weer niet…

In de gloriaholes zijn minder interessant dan glory holesNee dan snapt ge hem weer niet…![]()
Toch een beetje teleurgesteld.Ja, I get it. Maar mijn reactie ging initieel over een thermometer in de poep van enkele dagen geleden.
Daarom dat ik niet meteen mee was.
Dank voor uw begrip.
Terecht.Toch een beetje teleurgesteld.
Nog steeds niet afgeleerd van spicy foto's/berichtjes te sturen tijdens de werkuren?Wij sturen elkaar vooral veel via WhatsApp, bellen doen we zelden, alleen in noodgevallen. Ik heb mijn man zijn werknummer opgeslagen als HolySpiritActivate en als hij me daarmee belt dan weet ik dat er shit zit aan te komen.![]()

ook verdwenen met een hoop anderen, ik verdenk de lizardpeopleWaar is ugar eigenlijk?
De eettafel is in glas en dat blad ‘ligt’ gewoon op die poten. Welke verzekering is uw aanrader voor de gruzelementen van zowel tafel als echtgenoot?Indien er nog vragen zijn omtrent seks op tafels, aarzel dan niet om mij te contacteren.
Wie is nog verdwenen?ook verdwenen met een hoop anderen, ik verdenk de lizardpeople
Om 4u's nachts gaat hij dat alvast niet doen godbetert!@ugar ? Kan je bevestigen?
Brecht en Remake bijvoorbeeldWie is nog verdwenen?

In zijnen hof?Waar is ugar eigenlijk?
Da's nen ouwere mens he, die zijn vroeger op!Om 4u's nachts gaat hij dat alvast niet doen godbetert!
Tellen 3 slaaponderzoeken doorheen de jaren in 3 verschillende ziekenhuizen?Als ge standaard om 4u wakker zijt zou ik u toch eens laten nakijken![]()

Nee.Tellen 3 slaaponderzoeken doorheen de jaren in 3 verschillende ziekenhuizen?![]()
Minstens 7Tellen 3 slaaponderzoeken doorheen de jaren in 3 verschillende ziekenhuizen?![]()