De uitbater van de happy snooker is nog mijn buurman geweest.Hij linkt de happy snooker misschien te hard met de happy hooker.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De uitbater van de happy snooker is nog mijn buurman geweest.Hij linkt de happy snooker misschien te hard met de happy hooker.![]()

Idd, djellaba en bruin klakske = @Tonerider !Bij sommige hoeft ge er geen gezicht op te plakken om te weten wie het is, de kleding keuze spreekt voor zich...

Maar bij mij moet je sowieso niet raden want er is hier al een foto gepasseerd met mijn gezicht erop.Idd, djellaba en bruin klakske = @Tonerider !![]()
Van mij ook, zoals jij destijds spotte.Maar bij moet je sowieso niet raden want er is hier al een foto gepasseerd met mijn gezicht erop.

Je hebt Vrouwtje Theelepel en Vrouwtje Soeplepel.Van mij ook, zoals jij destijds spotte.![]()

Ik snap de link niet tussen een snooker en een brave student. Precies of gaan snookeren over the top is en losbandig tot en met.

Ook niet The Tower? Of de Uilenspiegel?Meer als in dak geen enkel café enzo kende bijna precies![]()
Ook niet The Tower? Of de Uilenspiegel?
Niet echt de hippe cafés, maar daar gingen mijn ouders veel

zegt diegene die mensen bijstaat in hun vragen naar hoe het etablissement vroeger heetteMeer als in dak geen enkel café enzo kende bijna precies![]()
Woont ge daar?Nope. De uilenspiegel ken ik alleen maar omda ze da plat gegooid hebben en ik syndicus ben van t gebouw da ze in de plaats hebben gezet![]()
Woont ge daar?
Ik ben daar eens met mijn vorige werk boxsprings gaan plaatsen in dat penthouse.
Nie normaal
Beetje prijzig thansNee nee, ik ben maar syndicus daar maar idd mooie appartementen.

Die heb ik gemistVan mij ook, zoals jij destijds spotte.![]()

de waarheden over @Wannez beginnen de weg naar buiten te vindenIk had enkele dates gehad met iemand, gekust, ermee in bed belandt en het gesprek de volgende ochtend voor mij was... Behoorlijk ontnuchterend zeg maar.
Ik ben ook wel van het idee dat als je veel tijd en energie investeert in iemand (dagelijks berichten sturen, bellen, daten ondanks 100km afstand tussen ons in) én je belandt er mee in bed, dat dat wel "het begin van een relatie" of "we zijn exclusief aan het daten" impliceert.
En dat gesprek dat hij dat totaal niet zo zag, had ik toch ook liever ervoor dan erna gehad...
Welke tips krijg je op de petanque les?Oh en net mijn 2de date gescoord met dat meisje van woensdag.
Gisterenavond aan het sturen en zowat plagerig gezegd dat ik ging slapen maar dat ik ne deal had die ik morgen (vandaag dus) ging voorleggen aan haar.
Vanmorgen berichtje van haar wat de deal nu was.
Die was dat in ruil voor de 2 koffies die ik getrakteerd had ze mij één wijntje mocht trakteren op een plaats en moment naar keuze.
Et voila, zondagmiddag maken we daar werk van blijkbaar.
Ik heb haar wel gezegd dat ik niet zomaar mijn petanque-les voor iedereen opoffer dus dat het wel goeie wijn moet zijn.![]()
Eerder de tientallen jurken in mijn kast die over de legging heen gaan.Al die leggings nemen veel plaats in he.

Welke tips krijg je op de petanque les?

Ik dacht nu eindelijk een kans te gaan maken tegen de bejaarden op het strand.Da was eigenlijk een poging tot humor![]()

Ik dacht nu eindelijk een kans te gaan maken tegen de bejaarden op het strand.![]()