Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geeft niet, ik heb het enkel nodig om op te zweren, geen nuttig doel of zo. Ik zal het dan nog eens door de quick wash draaien en je krijgt het terug. (Zitten wel wat gaten in?)Ja da’s dus nougabollen waard he![]()
Da’s ok. Mijn geweten is dan sowieso properder dan nu.Dat geeft niet, ik heb het enkel nodig om op te zweren, geen nuttig doel of zo. Ik zal het dan nog eens door de quick wash draaien en je krijgt het terug. (Zitten wel wat gaten in?)
Eh… het heeft sentience verworven en loopt nu zo rond:Da’s ok. Mijn geweten is dan sowieso properder dan nu.
Aha! Ik spaar er ook voor. 2 messen wil ik.Ik ben op die leeftijd dat ik wat zoekende ben naar mijn OTT (one true target), je wordt dat wat beu zo een eindeloze lijst over- en ondersekste tieners op zomerkamp, je wil wel eens iets met betekenis. Ik spaar nu ook met Carrefour voor een mooie messenset. Living my best life.
Ik vroeg me vandaag hetzelfde af.Zijn Remake, Straight-Six, en Straddle dood ofzo?
Ik aan de heel andere kant, uit het centrum.Nooit geweest zelfs
Zat op de Xios toen heette dat!

Ik aan de heel andere kant, uit het centrum.
Langs de happy snooker.![]()

Best wel een gezellig café waar je kon snookeren.De wa?![]()
Best wel een gezellig café waar je kon snookeren.
En pool en darts.
En pintjes.
Ligt pal langs de Khlim daar.
Maakt toch niet uit.amai, ja ik was echt ne brave student die niet veel wegging en it shows precies.
En veel weg gaan is ook niet alles want in mijn eerste jaar had ik 9 herexamens en heb ik heel de zomer kunnen studeren.amai, ja ik was echt ne brave student die niet veel wegging en it shows precies.

Moh.Best wel een gezellig café waar je kon snookeren.
Daar heb ik ook nog gezetenIk aan de heel andere kant, uit het centrum.
Langs de happy snooker.![]()
Ik snap de link niet tussen een snooker en een brave student. Precies of gaan snookeren over the top is en losbandig tot en met.amai, ja ik was echt ne brave student die niet veel wegging en it shows precies.
Hij linkt de happy snooker misschien te hard met de happy hooker.Ik snap de link niet tussen een snooker en een brave student. Precies of gaan snookeren over the top is en losbandig tot en met.

Dan nog zie ik de link nietHij linkt de happy snooker misschien te hard met de happy hooker.![]()
tenzij je daar dan ook coke kon krijgen.This niet voor snooker dat we naar de happy snooker gingen ze. Het was gewoon de plaats naast de school waar ge alcohol kon krijgen.Ik snap de link niet tussen een snooker en een brave student. Precies of gaan snookeren over the top is en losbandig tot en met.
Als ik het me goed herinner hadden ze ook lekkere soep en croques.This niet voor snooker dat we naar de happy snooker gingen ze. Het was gewoon de plaats naast de school waar ge alcohol kon krijgen.
Kan zijn, maar die dingen nooit besteld daarAls ik het me goed herinner hadden ze ook lekkere soep en croques.