Ge moet weten wat uw assets zijn waar ge mee kunt pronken heHet vergelijken van fluit is wat ze moeten doen als ze mekaar buiten het forum tegenkomen en hun loonbrief niet bij hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet weten wat uw assets zijn waar ge mee kunt pronken heHet vergelijken van fluit is wat ze moeten doen als ze mekaar buiten het forum tegenkomen en hun loonbrief niet bij hebben.
Prostaatproblemen?Ge moet weten wat uw assets zijn waar ge mee kunt pronken he

Niets dat een doelgerichte vinger niet kan oplossen!Prostaatproblemen?![]()
Met of zonder hulp van verdovende en/of andere (hulp)middelen ?Niets dat een doelgerichte vinger niet kan oplossen!
Tsssss, wat een vraag om aan haar te stellen?!?Met of zonder hulp van verdovende en/of andere (hulp)middelen ?

Misschien heeft ze voeling met halloween en wil ze er een horror event van maken ?Tsssss, wat een vraag om aan haar te stellen?!?
Enkel ZIJ verdovende middelen natuurlijk!![]()
Zij wil er ALTIJD een horrorevent van maken voor de ander. Da's zowat een kwaliteitsgarantie bij @Squidward !Misschien heeft ze voeling met halloween en wil ze er een horror event van maken ?
Mooi dat je daarmee de prostaatproblemen kan oplossen.Niets dat een doelgerichte vinger niet kan oplossen!
Beetje zoals een 80’s slasher flick ?Gelijk @Mulan zegt, mijn leven is een horror-event (van de leuke soort)
Cheerleaders en maagden zijn hier niet veilig.Beetje zoals een 80’s slasher flick ?
Uh oh. Mijn sterrebeeld is maagd.Cheerleaders en maagden zijn hier niet veilig.
Uh oh. Mijn sterrebeeld is maagd.
I am a man who walks alone
I am not álways near, I have other stuff to do.I am a man who walks alone
And when I'm walking a dark road
At night or strolling through the park
When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark
Fear of the dark
Fear of the dark
I have a constant fear that something's always near
Spijtig.I am not álways near, I have other stuff to do.
Ik ben op die leeftijd dat ik wat zoekende ben naar mijn OTT (one true target), je wordt dat wat beu zo een eindeloze lijst over- en ondersekste tieners op zomerkamp, je wil wel eens iets met betekenis. Ik spaar nu ook met Carrefour voor een mooie messenset. Living my best life.Spijtig.
Schaam jezelf diep!Ze zegt dat @recipe4hate een coole dude is, en dat is gewoon een onmetelijke onwaarheid.

Ik dacht nu toch ook dat dat eerder nen heten teen was dan ne coole dude maar bon, ik geloof jou!Schaam jezelf diep!![]()
Als goede christen schaam ik mij dadelijksSchaam jezelf diep!![]()
.