Avondland
Well-known member
of -dingske, want we zijn al in 2022 en soms is "hun" genderneutraal.Seksist!!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of -dingske, want we zijn al in 2022 en soms is "hun" genderneutraal.Seksist!!!

Lekstokken bijvoorbeeld, daar ben ik wel fan vanOm snoepjes te eten hè @xAnyana![]()

Aight, niet goed en niet slecht gedaan, gelijk gewoonte?Tijd aan het plebs om mee te doen!
Allez hup!
![]()
Finished - The Beyond Quiz | Oktober
De enige echte Beyond Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van BeyondGaming? Of...www.beyondgaming.be

de middenklasse van bg heAight, niet goed en niet slecht gedaan, gelijk gewoonte?![]()
As per usualde middenklasse van bg he
En lekt ge dan enkel aan het topje, of alles gelijk meteen de mond in?Lekstokken bijvoorbeeld, daar ben ik wel fan van![]()

I like your thinking!@Wannez Doen jullie niet gewoon de popcorn-met-een-gat-in-de-bodem? Dat valt minder op, minder kans dat je halverwege K3 en de Farao buitengegooid wordt.
Just wait til you get to the popcorn!I like your thinking!
Zolang je in de top 100 zit is het goed. Anders permban he.Aight, niet goed en niet slecht gedaan, gelijk gewoonte?![]()

Beloofd?Zolang je in de top 100 zit is het goed. Anders permban he.![]()
Dat is de deal met @Loser zodat hij ook nog een pleziertje heeft voor hij weer moet zwijgen.Beloofd?
Eerst een lekje om te proeven en dan de mond in hé.En lekt ge dan enkel aan het topje, of alles gelijk meteen de mond in?
Had to ask, binnenkoppertje
Vreemd dat je dat nog niet geprobeerd hebt.I like your thinking!
Ik vroeg me nog niet eerder af of dat zo hard opvielVreemd dat je dat nog niet geprobeerd hebt.

Meanwhile, doorheen de savanne: Mrs Anderson:Ik ben er ferm gerust in.
Dus gij haalt wel overal uw fluit naar boven?Amaai, is dat niet verschrikkelijk vermoeiend om u de helft van de tijd anders voor te doen dan ge eigenlijk zijt?
Ik moet elk uur wel eens pissen inderdaad.Dus gij haalt wel overal uw fluit naar boven?
Ik moet elk uur wel eens pissen inderdaad.
Het vergelijken van fluit is wat ze moeten doen als ze mekaar buiten het forum tegenkomen en hun loonbrief niet bij hebben.Dus gij haalt wel overal uw fluit naar boven?
En ik maar denken aan een blaasontsteking.Grote baas, kleine blaas.