Het grote slowchat topic

Om er nu eens het vetgedrukte als voorbeeld uit te nemen: ge hebt groot gelijk. Er zouden evenveel vrouwen als mannen buitenwerk moeten doen, en daar mag ook geen ongelijkheid zijn: iedereen zonder bovenkledij.

Daar mag van mij een overheidscommissie worden opgericht om dat te controleren (daar zullen ze wel genoeg vrijwilligers voor vinden).
ik ben kandidaat voor die commissie. Gedaan met pintelieren in de voortuin. Ik ga zelfs overuren draaien.

VEEL zelfs!

images

Bedankt hoor, nu ben ik àl 10 filmpjes verder met bijna allemaal halfnaakt mannen in :angry:
😳🥵😳🥵😳🥵

Ik had deze later naar mijn man gestuurd die vanuit thuis nog wat aan het werk was met de vraag of en wanneer hij zo eens ging dansen voor mij ook in zo'n klein, strak shortje en toen dreigde hij ermee mij overal te blokkeren.:frown:

Ik had deze later naar mijn man gestuurd die vanuit thuis nog wat aan het werk was met de vraag of en wanneer hij zo eens ging dansen voor mij ook in zo'n klein, strak shortje en toen dreigde hij ermee mij overal te blokkeren.:frown:
Die man heeft ècht te weinig gevoel voor humor!
(Of dramatiek)

Merci om het in het belachelijke te trekken @kay-gell
Nogmaals: ik was alles behalve geschoffeerd…
Ik zoek gewoon naar de link “janetten” = “tattoos”.
En totnogtoe heeft niemand daar op kunnen antwoorden.

Kickboxen is voor janetten.
Misschien hier ook eens lezen wat @kay-gell antwoordde. 😉 Want ik begreep het eerst ook zoals jij.

Maar personen (m/v/x) met tats worden idd "anders bekeken" enkel en alleen omwille van de inkt op hun lijf.
En als dat nog eens gepaard gaat met een lijf en een kop als die van hem, kan ik me perfect inbeelden dat hij door velen enkel als een label (oppervlakkige spierbundel, zal wel weinig anders te bieden hebben dan zijn lijf,...) bekeken wordt zonder enige moeite te doen om hem als mens te zien.

Misschien hier ook eens lezen wat @kay-gell antwoordde. 😉 Want ik begreep het eerst ook zoals jij.

Maar personen (m/v/x) met tats worden idd "anders bekeken" enkel en alleen omwille van de inkt op hun lijf.
En als dat nog eens gepaard gaat met een lijf en een kop als die van hem, kan ik me perfect inbeelden dat hij door velen enkel als een label (oppervlakkige spierbundel, zal wel weinig anders te bieden hebben dan zijn lijf,...) bekeken wordt zonder enige moeite te doen om hem als mens te zien.

Mjah langs een kant misschien best ook. De poetsvrouw van de fitness heeft hem wat beter leren kennen. Ze was niet onder de indruk (of misschien net wel, dat laten we in het midden)

Ja dat is een fair point.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan