Dan raad ik je toch af om rohypnol te nemen. Daar bestaan andere productjeuhs voorGezien mijn alomvertegenwoordigde vermoeidheid: ja!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan raad ik je toch af om rohypnol te nemen. Daar bestaan andere productjeuhs voorGezien mijn alomvertegenwoordigde vermoeidheid: ja!

Ik garandeer je dat ik het niet bewust neem!Dan raad ik je toch af om rohypnol te nemen. Daar bestaan andere productjeuhs voor![]()
FTFYIk garandeer je dat ik het niet bewust geef!
Misschien is @Str8_6 wel even werkonbekwaam...Na een trio met jou veronderstel ik dat ze sowieso enkele dagen werkonbekwaam zijn.

Was dat niet sowieso een functievereiste voor zijn sollicitatie bij de politie?Misschien is @Str8_6 wel even werkonbekwaam...![]()

Dat weet gij goed genoegWhat are you up to?
Of is dat “down to”?![]()
Maar ik heb geen voortuinDat is het voordeel van ambtenaar zijn. Pintelieren in de voortuin kun je altijd.

Maar wel een achterdeur?Maar ik heb geen voortuin![]()

Nee ook nietMaar wel een achterdeur?![]()

Dat weet gij goed genoeg![]()
Maar ik heb geen voortuin![]()
FTFYBen je diplomatiek onschendbaar?
Also: forum regels gehanteerd door @recipe4hate > @Loser > de wet
Ik heb geen hoogmoed. De rest heeft laagmoed.Pas maar op, want seffens wordt het alom gekende spreekwoord 'hoogmoed komt voor de ban' werkelijkheid.
Geen nood. Na Remake hebben we beslist om nu ook recipe4hate te assimileren als beloning voor zijn taalnijver. Behold: Remoser4hate.Pas maar op, want seffens wordt het alom gekende spreekwoord 'hoogmoed komt voor de ban' werkelijkheid.
Hoogmoed is voor amateurs. Ik ken enkel pure hubris.Ik heb geen hoogmoed. De rest heeft laagmoed.
Dat woord bestaat niet. Zegt het achterste van Remoser4hate.Hoogmoed is voor amateurs. Ik ken enkel pure hubris.