Groter moet niet. Op reis gaan kost al genoeg.Spijtig genoeg iets te klein bij momenten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groter moet niet. Op reis gaan kost al genoeg.Spijtig genoeg iets te klein bij momenten.
Zeker met die vliegtaks tegenwoordigGroter moet niet. Op reis gaan kost al genoeg.
Geboren en getogen. De schoonste kerkhoven van het land.Forumgebruikers woont in Langemark-Poelkapelle of wat? Mss is het mijn neef!
Da's wel geluk hebben, dan moet je na je dood ook niet meer verhuizen.Geboren en getogen. De schoonste kerkhoven van het land.
Maar ik ben geen Engelsman met een militair verleden die gesneuveld is tijdens een wereldoorlog.Da's wel geluk hebben, dan moet je na je dood ook niet meer verhuizen.
Doe het niet!Blijkbaar moet ge dus geen Pol&Actua meer lidmaatschap aanvragen.![]()
Oorspronkelijk van Ieper zelfs!Maar ik ben geen Engelsman met een militair verleden die gesneuveld is tijdens een wereldoorlog.
Zijt gij wel echt van West-Vlaanderen?
DOE HET !!Blijkbaar moet ge dus geen Pol&Actua meer lidmaatschap aanvragen.![]()
Misschien ken je mijn neef wel, supportert hij voor Cercle?Oorspronkelijk van Ieper zelfs!
Onmogelijk, iemand die voor Cercle is, ken ik gelukkig niet.Misschien ken je mijn neef wel, supportert hij voor Cercle?
Doe het niet!
Keb geen goesting meer, wegens Poetin paranoïa tijdelijk weggeëbd.DOE HET !!
Die zit hier niet op het forum hoor. Allé, denk ik toch.Keb geen goesting meer, wegens Poetin paranoïa tijdelijk weggeëbd.

Misschien ken je mijn neef wel, supportert hij voor Cercle?
Gij trouwt "Game of Thrones style" dat het direct een begrafenis is?Mohowzeg! Mijn gebuur is dj bij cercle en op begrafenissen (en dus ook op mijn trouw). Ze kennen elkaar waarschijnlijk. Zoals remake gisteren zei: "kleine wereld".
Gij trouwt "Game of Thrones style" dat het direct een begrafenis is?
2,5 uur is wel indrukwekkend, dat uw bioritme u niet eerder heeft aangepord![]()
Na een trio met jou veronderstel ik dat ze sowieso enkele dagen werkonbekwaam zijn.Dat is door die trio met mij en @Vrouwtje Theelepel
Ja, die rohypnol werkt nog wat door he..Na een trio met jou veronderstel ik dat ze sowieso enkele dagen werkonbekwaam zijn.

Gezien mijn alomvertegenwoordigde vermoeidheid: ja!Spreekt hier ervaring?![]()