Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Kwik (in sommige uitgaves ook Quick) en FlupkeNeen, want @Tomski is Flupken, en 't is Kwiek en Flupken, niet Flupken en Kwiek
Quick*
Dat zeg ik toch ook?Quick*

Dieje is weer weg en het is met zijn achtergelaten putten in gedacht dat ik het zeg.Den Achmed was toch al bezig?
Jij bent Jaapie Krekel.Squidward is eerder de heks (gifmenger).
Ja, zo is het, vervang de wolf maar door een heks vanaf nu, ik heb gesproken.
En jij bent Kraakie Jepel.Is het zo makkelijk om een conversatie te sturen hier?
Jij bent Jaapie Krekel.
Dat is de Vlaemsche versie speciaal uitgegeven voor Jefke K. Elbers. Ge ziet toch ook dat Kwik een verfpot draagt.
Mon?Dan moeten we nog een maand of twee wachten, maar komt goed.
Mon is ook gevonden;
Ik zal de Sponkmeister zijn.Dan moeten we nog een maand of twee wachten, maar komt goed.
Mon is ook gevonden;
't Is weer niet mee ze.
Is dat hetzelfde als Spankmaster?Ik zal de Sponkmeister zijn.
Nee, de Sponkmeister haat melk.'t Is weer niet mee ze.
Is dat hetzelfde als Spankmaster?
Nochtans is dat goed voor elk.Nee, de Sponkmeister haat melk.
Wordt er soms een familielid van jou gegijzeld door de Lacto-Maffia, minder bekend als de VLAM, omdat je zo'n wetenschappelijk ongefundeerde uitspraken maakt?Nochtans is dat goed voor elk.

Bon, gezien een of andere paljas vannacht een poging ondernomen heeft om in te breken in mijn loods en @Str8_6 zijn collega's er niets beter op vonden om mij een ganse namiddag bezig te houden ("mag ik nu mijn deur proberen te herstellen", "nee mijnheer, wacht nog efkes, we gaan nog eens kijken of er vingerafdrukken aanwezig zijn") heb ik er geen probleem mee om een van de 3 biggetjes te zijn. Wat grootmoeder en de jager opeens komen doen bij de 3 biggetjes is mij wel een raadsel.Ik besef me trouwens dat we verkeerd bezig zijn.
- De wolf hier is @Squidward voor duidelijke redenen.
- En dat is goed want dan kan @Mulan in haar natuurlijke rol zitten als grootmoeder.
- @Wannez moet ook geen biggetje zijn, maar jager, die schiet toch op alles.
- Dus dan hebben we een 3e varken nodig, en dan stel ik @Remake voor.
- Maar dan is het weer niet logisch dat we 3 broers hebben waarvan 2 van W Vl zijn en ene van Limburg. Dus ik sta mijn varkensplaats dan graag af aan @nestorius.
En zo zijn we wel compleet met dit BG (Broeders Grimm) sprookje denk ik?
Of ge nu ten einde komt door @Wannez zijn geslachtsziektes of door een kogel van jager wannez, het eindresultaat blijft hetzelfde hoor. Beiden zijn even glorieus.Wat, en ik aan mijn einde komen door Wannez? Daar zit weinig glorie in, neen danku.
=>Wat grootmoeder en de jager opeens komen doen bij de 3 biggetjes is mij wel een raadsel.
Rare mensen hier.
Ik vroeg me al af waar sneeuwwitje en de 7 dwergen waren.Wat grootmoeder en de jager opeens komen doen bij de 3 biggetjes is mij wel een raadsel.
sneeuwwitje heb ik al gevonden :Ik vroeg me al af waar sneeuwwitje en de 7 dwergen waren.