Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WelkomRare mensen hier.

En de bekendste Belgische muzikant ookDe beste Belgische auteur ook.![]()

Rare mensen hier.
Beter "raar" dan banaal, zou ik zo zeggen.Welkom![]()
Welkom, welkom bij de drie biggetjes.Welkom![]()

=>Ik snap niet goed hoe we van mijn zoon en @Forumgebruiker die om 6 uur wakker worden beland zijn tot 'laten we theelepel en forumgebruiker even samensmelten'.
![]()
Rare mensen hier.
Treinge/misbruiker?Treinforum?
FTFYPostcount geeft sowieso een vertekend beeld vind ik. Echt tetteren gebeurt in PM.![]()
@Tha_nOn ?En wie de grootmoeder dan, als @Mulan de wolf moet zijn?
Moeten we dan ook 7 geiten gaan zoeken ?En wie de grootmoeder dan, als @Mulan de wolf moet zijn?
Voor een man vind ik 1983 ook helemaal prima hoor!Mwoa voor een vrouw mag dat ook een ander jaar zijn![]()

Da's meer de schoonmoeder imo.
Voor een man vind ik 1983 ook helemaal prima hoor!![]()
Spreekt ge weer uit ervaring?Postcount geeft sowieso een vertekend beeld vind ik. Echt tetteren gebeurt in PM.![]()
Fijn toch dat we zo overeen komen!Voor een man vind ik 1983 ook helemaal prima hoor!![]()
Nee, van horen zeggenSpreekt ge weer uit ervaring?

Van horen zeggen hoorde veel liegen hoor!Nee, van horen zeggen![]()
Ik besef me trouwens dat we verkeerd bezig zijn.En wie de grootmoeder dan, als @Mulan de wolf moet zijn?
En dan blijf jij over als verteller/praatjesmaker?Ik besef me trouwens dat we verkeerd bezig zijn.
- De wolf hier is @Squidward voor duidelijke redenen.
- En dat is goed want dan kan @Mulan in haar natuurlijke rol zitten als grootmoeder.
- @Wannez moet ook geen biggetje zijn, maar jager, die schiet toch op alles.
- Dus dan hebben we een 3e varken nodig, en dan stel ik @Remake voor.
- Maar dan is het weer niet logisch dat we 3 broers hebben waarvan 2 van W Vl zijn en ene van Limburg. Dus ik sta mijn varkensplaats dan graag af aan @nestorius.
En zo zijn we wel compleet met dit BG (Broeders Grimm) sprookje denk ik?
oi22En dan blijf jij over als verteller/praatjesmaker?
Ik ga diplomatisch zwijgen!Van horen zeggen hoorde veel liegen hoor!