Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EINDELIJK een nieuw BG-koppel dat Mulannez van de troon kan stotenMij lijkt het dan weer wat als het omgekeerd gebeurt dat Mulan naar Forumgebruiker gaat luisteren. Levert leuke “BG televisie” op denk ik.
ForumGebruiksterEINDELIJK een nieuw BG-koppel dat Mulannez van de troon kan stoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALL HAIL VROUWTJE_GEBRUIKERMisschien moet de nicknaam nog wat getweakt worden.
Maar we hebben al een @MulanForumGebruikster
ForumVrouwtje
Forum = om te tetteren
Vrouw = wijf
TetterWijf

TetterWijf senior en junior?Maar we hebben al een @Mulan![]()
Als ik het juist voor heb, schelen vrouwtje en ik ook maar 2j.

@Vrouwtje Theelepel heeft letterlijk 9,46 keer minder berichten dan @Mulan, dat kunnen we toch moeilijk TetterWijf junior noemen?TetterWijf senior en junior?
Ze moeten hun hiërarchische plaats maar kennen
Ah dan is ze ook van het beste jaarAls ik het juist voor heb, schelen vrouwtje en ik ook maar 2j.![]()

Ah OK, bedankt voor de bevestiging dat ik juist ben.@Wannez en ik zijn het daar niet mee eens!![]()
Tweak1-36 en Tweak38-oneindig zijn nog vrij.Misschien moet de nicknaam nog wat getweakt worden.

Welkom in slowchat!Ik snap niet goed hoe we van mijn zoon en @Forumgebruiker die om 6 uur wakker worden beland zijn tot 'laten we theelepel en forumgebruiker even samensmelten'.
![]()

Treinforum?@Vrouwtje Theelepel heeft letterlijk 9,46 keer minder berichten dan @Mulan, dat kunnen we toch moeilijk TetterWijf junior noemen?
@Tomski en @SomeDude zijn medior TetterWijven (+9.000).
@nestorius, @Tonerider, @anders. en mezelf zijn junior TetterWijven (+8.000).
@Forumgebruiker houdt ook van treintjes dacht ik, kunnen we daar niet iets mee?
Nee, zot!
Mwoa voor een vrouw mag dat ook een ander jaar zijn@Wannez en ik zijn het daar niet mee eens!![]()

1929 dan?Mwoa voor een vrouw mag dat ook een ander jaar zijn![]()

Postcount geeft sowieso een vertekend beeld vind ik. Echt tetteren gebeurt in PM.@Vrouwtje Theelepel heeft letterlijk 9,46 keer minder berichten dan @Mulan, dat kunnen we toch moeilijk TetterWijf junior noemen?
@Tomski en @SomeDude zijn medior TetterWijven (+9.000).
@nestorius, @Tonerider, @anders. en mezelf zijn junior TetterWijven (+8.000).
@Forumgebruiker houdt ook van treintjes dacht ik, kunnen we daar niet iets mee?

De beste Belgische auteur ook.1929 dan?
Eén van de mooiste vrouwen ooit is in dat jaar geboren (in België bovendien), dus 't was een goed jaar![]()