Dat beeld valt best nog wel mee. Het is niet dat ge gedate hebt met iemand hier. Denk ik.
En zo word dan hier "een beeld" van u geschept .
Je weet wel wat ik bedoel lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat beeld valt best nog wel mee. Het is niet dat ge gedate hebt met iemand hier. Denk ik.
En zo word dan hier "een beeld" van u geschept .
Je weet wel wat ik bedoel lol
Ik ben een gelukkig getrouwde man.Dat beeld valt best nog wel mee. Het is niet dat ge gedate hebt met iemand hier. Denk ik.

Ik zie er nog onrealistisch fris uit.
Vooral heel gelukkig...Ik zie er nog onrealistisch fris uit.
Voor getrouwd te zijn, cava nog eh!Vooral heel gelukkig...
Ik zal hem een schouderklopke geven als hij die overschrijving doet. Dan krijgt hij meer waar ervoor. Want van zijn product met die hoeveelheden krijgt hij toch enkel hoofdpijn... (en spreken we nog niet over andere mogelijks negatieve gevolgen)Misschien eerst z'n eigen drank nuttigen dan krijgt hij nog wat waar voor z'n pis.
Ja!Als ge kleirwakker zijt op een zondagmorgen om 6:23, moet ge dan opstaan?
Ge klinkt als mijn zoon 20 min geleden.Als ge kleirwakker zijt op een zondagmorgen om 6:23, moet ge dan opstaan?
Maar jij bent ondertussen ook wel wakker. Naar mijn gevoel heeft hij zijn doel bereikt.Nope, de kleine dondersteen zit nog steeds gevangen in zijn bedje te mopperen.
Als uw zoon klinkt zoals @Forumgebruiker moet ge per direct naar spoed. Ik vrees dat het eigenlijk al te laat is.Ge klinkt als mijn zoon 20 min geleden.
Maar ik heb hem niet zijn zin gegeven en hij is tot 7 uur in zijn bed gebleven.Maar jij bent ondertussen ook wel wakker. Naar mijn gevoel heeft hij zijn doel bereikt.

En als het omgekeerd is en forumgebruiker als mijn zoon klinkt?Als uw zoon klinkt zoals @Forumgebruiker moet ge per direct naar spoed. Ik vrees dat het eigenlijk al te laat is.
Een touw kopen voor uzelf?En als het omgekeerd is en forumgebruiker als mijn zoon klinkt?