Dan wend ik mij wel tot squidward, geen probleem.Dat gij meer poesjes wil zien, specifiek op BG, daar staan wij niet zo steunend tegenover zo als vrouw...![]()
Edit: Damn shots fired hierboven (al moet hij niet voor Pan zelf beslissen)
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan wend ik mij wel tot squidward, geen probleem.Dat gij meer poesjes wil zien, specifiek op BG, daar staan wij niet zo steunend tegenover zo als vrouw...![]()
.Wat is de betekenis van het werkwoord pannen?Wij pannen ook niet, wetende welke vrouwen hier zitten.

Godver.Wat is de betekenis van het werkwoord pannen?![]()
Maar beschik je wel over alle info hieromtrent?Wij mannen ook niet, wetende welke vrouwen hier zitten.

FtfyGodver.
Note to self: nooit posten wanneer je wakker bent.
Da's wel sympathiek van uw frituur, dat jij op krediet mag kopen.moest net nog een factuurke van 8700 euro betalen, ik had bedrag gekopieerd van hun correspondentie maar mijn . en , staan anders ingesteld.
anyhow, ik ging 870.749,00 euro overschrijven.. GELUKKIG was het saldo ontoereikend![]()
Lycra of katoen?Denk dat eerder de leggings hier vlot zullen verkopen.
![]()

Da's wel sympathiek van uw frituur, dat jij op krediet mag kopen.

Reserveringskosten die kunnen tellen!da's niet het krediet
is voorschot voor de komende 2 maand of ik mag ni binnen![]()

Dikke auto + "mini" als naam... dan moet ge niet verbaasd zijn als de vrouwen u afschrijven hé oi22Het is niet omdat die op de oprit staat, dat de persoon er ook enige maatschappelijke waarde aan hecht.
Ik heb ook al via werk een BMW geleased, en dat was niet omdat er BMW op stond of om mee op te scheppen (in fact, het was de leasebak van mn voorganger)
Dus toch wel kort door de bocht imo om mensen af te serveren op welke auto er op de oprit staat lol
it's not about the size of the boat, but about the motion of the ocean...Dikke auto + "mini" als naam... dan moet ge niet verbaasd zijn als de vrouwen u afschrijven hé oi22

Maar een grotere boot maakt effectief meer golvenit's not about the size of the boat, but about the motion of the ocean...
![]()

Ja maar meert da maar eens aan als de dok te klein is ehMaar een grotere boot maakt effectief meer golven![]()
Een goeie kapitein vindt altijd een geschikte haven.Ja maar meert da maar eens aan als de dok te klein is eh
Jot, havens genoeg!Een goeie kapitein vindt altijd een geschikte haven.
En een slechte komt met excuses a la "haven te klein", "veel golven", en die gouwe ouwe "ik kan het zoeklicht niet vinden".Een goeie kapitein vindt altijd een geschikte haven.
Als de dok te klein is, is de cock te grootJa maar meert da maar eens aan als de dok te klein is eh

Dat maken ze de mensen inderdaad wijs.Jot, havens genoeg!
Na tiny houses, zijn tiny woonboten de nieuwe trend!
Hopelijk krijgen we geen Mac-BC tirade over tine houses nuDat maken ze de mensen inderdaad wijs.