Maar ik ruik hem niet (NOCH WIL IK U VOELEN / PROEVEN / MISSEN @Wannez)De geur van wannez, nee?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik ruik hem niet (NOCH WIL IK U VOELEN / PROEVEN / MISSEN @Wannez)De geur van wannez, nee?
Maar ik ruik hem niet (NOCH WIL IK U VOELEN / PROEVEN / MISSEN @Wannez)
Pas maar op dat ge dan geen mulannitis vangt van hem, geraakt ge moeilijk nog vanaf.Gij niet nee, maar anderen mss wel he.
Edit: nee, ik sta ni in die lijst! Kwil er wel es een pint mee gaan drinken.
Ik wil Wannez niet missen.Gij niet nee, maar anderen mss wel he.
Edit: nee, ik sta ni in die lijst! Kwil er wel es een pint mee gaan drinken.

Lap, en nu moet ik pissen.Onze liefde laat zich niet beteugelen.
En is een waterval!![]()
Gooi je het in de wasmand?Bij twijfel over een kledingstuk

FTFYGooi je het naast de wasmand?![]()
Zit jij niet in een wijnclub dan?Sorry to burst the bubble, maar ik heb welgeteld 1 zo een "roddelmoment" gekend waarbij we effectief met een groep vrouwen urenlang over mannen, seks en piemels hebben gepraat.
Ja, soms wordt er 1 op 1 wel eens over seks met die bepaalde partner gepraat maar net zomin als mannen maandelijks "de vagina van de maand"- verkiezing houden waarbij vorm, geur en kleur worden gequoteerd, behoort dat ook niet standaard tot de "vrouwenklets".![]()

Mulan zuipt niet. Mulan is zo droog als gort. Ja, ons Mulan is geen fles vloeibare druif, eerder een rozijntje.Zit jij niet in een wijnclub dan?![]()
Tomski zijn poolhouse!Ik hoorde iets over pintjes.
Waar moet ik zijn?
Da's wel gemaan, pinten op een maandag om kwart na tien.Ik hoorde iets over pintjes.
Waar moet ik zijn?
Nee, je moet elke user in die thread ignoren. Elke user, arevee, één voor één. En als er iemand nieuw in post, hopla weer klikken op de ignoreknop.Kunde threads (enfin 1 die mij ergert) verbergen eigenlijk?
Ik volg jou nog op Instagram denk ik. Ik vermoed toch dat jij het bent? Ik heb zo 1 iemand in mijn lijst staan die van hier komt maar ik weet niet goed meer wie het isOnkruid vergaat niet hè![]()

Als ge elk weekend een video ziet van een 8jarige kleine die een penalty trapt, dan welIk volg jou nog op Instagram denk ik. Ik vermoed toch dat jij het bent? Ik heb zo 1 iemand in mijn lijst staan die van hier komt maar ik weet niet goed meer wie het is![]()