Aha, een nieuwe titel om voor te strijden.De eikel-van-de-week verkiezingen zijn dan weer nooit gestopt!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, een nieuwe titel om voor te strijden.De eikel-van-de-week verkiezingen zijn dan weer nooit gestopt!![]()
Hoezo strijden? Heil 2 the king!Aha, een nieuwe titel om voor te strijden.
@Loser?Hoezo strijden? Heil 2 the king!
(Alhoewel het natuurlijk elke week een nek-aan-nek race is met hij-die-we-niet-bij-naam-gaan-noemen!)
Mijn smaak is zelfs nog altijd niet terugIk heb ook covid gehad zonder smaak en geurverlies.

Wat nooit is geweest, kan niet terug keren.Mijn smaak is zelfs nog altijd niet terug![]()
Zo fout maar zo grappig!En zijn omgeving heeft bevestigd dat zijn geur jammer genoeg ook terug is.

Ja een mens moet iets doen om van zijn kleingeld af te raken. En dat allemaal omdat je zo hard werkt.Ik kan niet wachten tot komend weekend om te posten hoe ik met open ramen moet zitten omdat de verwarming te veel geeft.
Oei, is @Wannez weer langs gekomen?Gisteren het lumineuze idee gehad de vloer van gans de benedenverdieping met javel te lijf te gaan. Echt uren werk met de schuurborstel, dweils, voegen in de keuken met een tandenborstel schuren,...
Dus voel ik me vandaag alsof er een tractor over mij is gereden... En iedereen weet dat stijve spieren op dag 2 nóg pijnlijker zijn!![]()
Die geur krijgt ge er niet uit zonder stevige middelen.Oei, is @Wannez weer langs gekomen?
Volgens mij hebt ge dat nog nooit gezegd, maar ge moogt het nog 100 keer zeggen en we geloven u nog niet.Ik herhaal: Wannez is ne propere jongen!
Maar jij kan je de poetsfirma wél veroorloven!uitslover komt ons hier schuldig doen voelen

Zoals die scene uit buiten de zone met da liefdesbriefke.En zijn omgeving heeft bevestigd dat zijn geur jammer genoeg ook terug is.

Buiten de zone krijgt altijd eenZoals die scene uit buiten de zone met da liefdesbriefke.
Liefste roxanne,
Ik hou van je, ik mis je, ik voel je, ik proef je, ik ruik je
Was je maar
*draait papierke om*
...hier
![]()
van mij, maar ik zie niet wat daar heeft te maken met mijn post?Buiten de zone krijgt altijd eenvan mij, maar ik zie niet wat daar heeft te maken met mijn post?