Want die zijn te moeilijk om te begrijpen?Als non ook nog eens grapjes begint te maken dan is het tijd om wakker te worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want die zijn te moeilijk om te begrijpen?Als non ook nog eens grapjes begint te maken dan is het tijd om wakker te worden.
En geeneen naar hier?Zie hier ineens 20 notifications.
Ben aan 't nadenken welke epische mop ik gemaakt heb da zoveel duimpjes zou krijgen.
Gewoon allemaal posts die versjast zijn naar een ander topic![]()

En andersom?De dag dat we p&a posts naar slowchat verhuizen, is de dag dat we de slowchat van binnen uit willen vernietigen.
Het had dus gekund.
Laat het anarchistische eens aan mij overDe dag dat we p&a posts naar slowchat verhuizen, is de dag dat we de slowchat van binnen uit willen vernietigen.
Het had dus gekund.

Zegt die man die krampachtig vasthoudt aan taalkundige regels... ANARCHY!!!!Laat het anarchistische eens aan mij over![]()
Zegt die man die krampachtig vasthoudt aan taalkundige regels... ANARCHY!!!!
Ik zie Ludo Mariman al aan de keukentafel zitten met zijn rode balpen, fanbrieven te corrigeren...Zegt die man die krampachtig vasthoudt aan taalkundige regels... ANARCHY!!!!
DroomjobIk zie Ludo Mariman al aan de keukentafel zitten met zijn rode balpen, fanbrieven te corrigeren...

Met rood machientje tattoos verbeteren!Droomjob
Na tattoo artist dan.
Je kan eindredactie gaan doen. Mijn vader deed dat tegen zijn pensioen aan. Je moet er wel een bijzonder karakter voor hebben, the facepalm is real.Droomjob
Na tattoo artist dan.
?Please point me in the right direction?Je kan eindredactie gaan doen. Mijn vader deed dat tegen zijn pensioen aan. Je moet er wel een bijzonder karakter voor hebben, the facepalm is real.
Rode inkt, bedoelt ge. Da machientje mag gerust zwart zijn.Met rood machientje tattoos verbeteren!
Zouden die dan ook een Europese aanrijdingsformulier moeten invullen, met zo'n schetsje![]()
Motorkap van Boeing 747 valt op Belgische woning: “Zoiets geloof je toch niet? We zijn echt in shock”
Het was géén nacht zoals een ander voor Louis en Adela uit Borgworm in de provincie Luik. Het koppel werd uit hun bed gelicht door een enorm lawaai. “Ik dacht eerst dat het onweer was”, vertelt Louis, maar hij had het mis. Een stuk van een vliegtuig was losgekomen en op hun dak gevallen. “Nooit...www.hln.be
Gaan de Louis en ons Adela dan ook 's nachts bezoek krijgen van een pratend?
Als het u echt iets zegt, DPG Media neemt spontane sollicitaties. Mediahuis groep is vaak overlooked maar aangenaam werken.Please point me in the right direction?
![]()
Motorkap van Boeing 747 valt op Belgische woning: “Zoiets geloof je toch niet? We zijn echt in shock”
Het was géén nacht zoals een ander voor Louis en Adela uit Borgworm in de provincie Luik. Het koppel werd uit hun bed gelicht door een enorm lawaai. “Ik dacht eerst dat het onweer was”, vertelt Louis, maar hij had het mis. Een stuk van een vliegtuig was losgekomen en op hun dak gevallen. “Nooit...www.hln.be
Gaan de Louis en ons Adela dan ook 's nachts bezoek krijgen van een pratend?
De eikel-van-de-week verkiezingen zijn dan weer nooit gestopt!Dat heb ik ook nooit beweerd hé
Ja, die vagina-van-de-maand-verkiezing is nooit meer hetzelfde geweest sinds corona...

Welk v... Nee, nope, foei!Ik wil een mopje maken, maar aangezien Mulan voor een gelijkaardig een ban gekregen heeft ga ik mijn verstand voor 1x gebruiken.