Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, aangezien jij ook George Clooney niet bent, moeten we ook niet zo extreem gaan als ‘haat’. Dus ‘ze irriteren elkaar grondig en danDan zit het goed, want ik haat haar niet. Ze werkt gewoon op mijn systeem maar dat doen @Lint en @Forumgebruiker bvb ook.

’Als dit de succesformule is, staat @Str8_6 nog heel wat te wachtenMja, aangezien jij ook George Clooney niet bent, moeten we ook niet zo extreem gaan als ‘haat’. Dus ‘ze irriteren elkaar grondig en dan’

@mods dat is hier verdomme een publiekelijke bekentenis tot intentie van verkrachting, actie graag!!!!
@mods dat is hier verdomme een publiekelijke bekentenis tot intentie van verkrachting, actie graag!!!!
![]()
Naaaah, we have a deal!Ja, het is eigenlijk raar maar in die histories blijft de brave, probleemloze (de Wannez-figuur) vaak alleen achter op zijn boerderij.

Voor zijn pensioen, als ‘em full Boer Charel is. Maar op dit moment zit em wel viriel braaf alleen met zijn melkkoeien…Naaaah, we have a deal!![]()
Als ze al niet ingrijpen voor @Wannez , waarom zouden ze dat dan voor u doen?@mods dat is hier verdomme een publiekelijke bekentenis tot intentie van verkrachting, actie graag!!!!
![]()
Voor zijn pensioen, als ‘em full Boer Charel is. Maar op dit moment zit em wel viriel braaf alleen met zijn melkkoeien…
Ik las "ze irrigeren elkaar grondig"Mja, aangezien jij ook George Clooney niet bent, moeten we ook niet zo extreem gaan als ‘haat’. Dus ‘ze irriteren elkaar grondig en dan’
Ennnnn ik word vegan…
Dat is wèl extreem...Ik las "ze irrigeren elkaar grondig"

Niet getreurd.The Queen is overleden.
En @grungywout is mijne brobear 4 life, geen haat of "pinten aftroggelen" tussen ons, alleen liefde. Misschien kunnen jullie nog wat leren van ons.

Pure onversneden guylove brobie!![]()
Iemand riep?Als dit de succesformule is, staat @Str8_6 nog heel wat te wachten![]()
Iemand riep?