Mulan
Well-known member
Wat een rare week, bepaalde figuren unbanned op BG, de Queen sterft. Wat is het volgende?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een rare week, bepaalde figuren unbanned op BG, de Queen sterft. Wat is het volgende?
Nee schat, de gynaecoloog heeft 2 weken terug nog gekeken naar mijn private regionen. Alles zit daar nog zoals het hoort (en niks extra) en ik heb geen seks gehad sindsdien
Of 6 en ik gaan vrijwillig muilen met elkaar. Geen idee welk van de 2 het meest traumatiserend zou zijn voor de betrokken partijen.![]()

Hey, niet zomaar van dingen uit gaan! Wat 2023j geleden kon, kan vast nog wel eens!Nee schat, de gynaecoloog heeft 2 weken terug nog gekeken naar mijn private regionen. Alles zit daar nog zoals het hoort (en niks extra) en ik heb geen seks gehad sindsdien
DUS! het kan enkel dit zijn:
![]()

Proficiat MulanHey, niet zomaar van dingen uit gaan! Wat 2023j geleden kon, kan vast nog wel eens!![]()

Of 6 en ik gaan vrijwillig muilen met elkaar. Geen idee welk van de 2 het meest traumatiserend zou zijn voor de betrokken partijen.![]()
Nog iets wonderbaarlijks. Wannez die vies is van iets.
Dat soort dingen mag ik dus WEL posten zonder in de hoek te vliegen he chou!Wtf.. Het is al traumatiserend om te lezen.
@coldplayke regelt die kotsemoticon eens onder de like knop aub (maar toch met enige aandrang)

Jij was er in betrokken...Nog iets wonderbaarlijks. Wannez die vies is van iets.

Je bent zwanger van S6 na consensual sexIk word meter?
![]()
Dat soort dingen mag ik dus WEL posten zonder in de hoek te vliegen he chou!![]()
Neenee, zo zot gaat de wereld ècht niet worden!Je bent zwanger van S6 na consensual sex
Jullie konden niet genoeg krijgen van die kus dus volgde er meer!
Je bent zwanger van S6 na consensual sex![]()
Jullie konden niet genoeg krijgen van die kus dus volgde er meer!
Alles kan tegenwoordigNeenee, zo zot gaat de wereld ècht niet worden!
Helaas daar zit Mulan niet meer!Doe anders gewoon door op Discord want ik begin mijn avondeten opnieuw te proeven.

Het is nochtans de pointe van honderden love stories: ze háten elkaar tot plotsDoe anders gewoon door op Discord want ik begin mijn avondeten opnieuw te proeven.
.Het is nochtans de pointe van honderden love stories: ze háten elkaar tot plots.