Goed standpunt, dan heb je elke dag een aangename verrassing.Ik ga altijd van het ergste uit![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed standpunt, dan heb je elke dag een aangename verrassing.Ik ga altijd van het ergste uit![]()
Doet raar hoor, Lightning McQueenie, ik ga er toch efkes stil van zijn. Er is een bepaalde dokter onderweg die normaal de ‘vaststeller’ is dus dan weet je het wel.
Doet raar hoor, Lightning McQueenie, ik ga er toch efkes stil van zijn. Er is een bepaalde dokter onderweg die normaal de ‘vaststeller’ is dus dan weet je het wel.
Die had misschien een Standby Pass hee foei foei moet je ook maar meer betalenIk stond als 3e in de rij van ongeveer 10. Die kwam plots uit een "zijweg" en wringt zich er tussen met als excuus dat de rij onduidelijk was. De bejaarde man voor mij wist niet goed wat en liet ze voor.
Uiteraard had ze een volle kar mee en klaagde bij zowat elk product over de prijs of de korting die ze wilde hebben, waardoor iedereen daar maar moest extra lang wachten. Maar madam kende de madam achter de kassa, dus het was allemaal geen probleem. Ik kan vrij veel opkroppen, maar eens de grens gepasseerd is, floepen er dingen uit die niet zouden mogen, dus die madam had plots door wat ik eigenlijk van haar vond, en zachts gezegd was dat niet zo netjes.
Dat de bejaarde dame achter mij mijn uitspraken steunde, deed wel deugd.

Och, het mens heeft een mooi leven gehad.Doet raar hoor, Lightning McQueenie, ik ga er toch efkes stil van zijn. Er is een bepaalde dokter onderweg die normaal de ‘vaststeller’ is dus dan weet je het wel.
Ik zou haar leven toch niet onder "mooi" classificeren..Och, het mens heeft een mooi leven gehad.

Eigenlijk zouden ze hierna heel de boel mogen afsluiten maar ik vrees dat mijn landgenoten aan die kant een president laten kiezen… recept voor absolute ramp.Och, het mens heeft een mooi leven gehad.
Da’s ons quasi-bomma, nationaal gezien!Dat mens is absoluut een monument!
Wel grappig om Squid sterkte te wensen daarvoor, ging bijna al vragen of ze die mss persoonlijk kende.
Kan me toch niet inbeelden als Albert komt te sterven dat ik jou sterkte zou wensen voor jouw verlies.![]()
En WAT een bomma!Da’s ons quasi-bomma, nationaal gezien!
Als buitenstaander kan je dat zo zien. Wel niet vergeten dat ze wel niet anders geweten heeft.Ik zou haar leven toch niet onder "mooi" classificeren..![]()
Britten zijn daar gevoeliger aan.Dat mens is absoluut een monument!
Wel grappig om Squid sterkte te wensen daarvoor, ging bijna al vragen of ze die mss persoonlijk kende.
Kan me toch niet inbeelden als Albert komt te sterven dat ik jou sterkte zou wensen voor jouw verlies.![]()
Pas op, overduidelijke feiten benoemen kan tot (VEEL!) strafpunten leiden ...Britten zijn daar gevoeliger aan.

Klopt niet he, haar vader is onverwacht in die rol geduwd én kwam daarbij nog eens (te) vroeg te overlijden.Als buitenstaander kan je dat zo zien. Wel niet vergeten dat ze wel niet anders geweten heeft.
Ze is wel opgegroeid in de adel.Klopt niet he, haar vader is onverwacht in die rol geduwd én kwam daarbij nog eens (te) vroeg te overlijden.
RIP QE2
Spitting Image heeft een voorspelling gemaakt een jaar geledenpff donkere tijden toch wel , geen idee wat de gevolgen hier van kunnen zijn