Hij is bevriend met @Str8_6 ... dat is echt een vraag die niet gesteld moet worden.Alle mensen hebben standaarden, alleen ligt de hoogte ervan verschillend, afhankelijk van het doel.
Die van jou liggen qua vriendschap misschien wel heel laag bvb?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is bevriend met @Str8_6 ... dat is echt een vraag die niet gesteld moet worden.Alle mensen hebben standaarden, alleen ligt de hoogte ervan verschillend, afhankelijk van het doel.
Nee, die liggen net erg hoog, vandaar dat ik de meesten hier niet af kan.Alle mensen hebben standaarden, alleen ligt de hoogte ervan verschillend, afhankelijk van het doel.
Hate them before they hate you is idd een heel efficiënt beschermingsmechanisme!Nee, die liggen net erg hoog, vandaar dat ik de meesten hier niet af kan.
Dat werkt dus echt. Ik had vorige week nog zo'n geval aan de kassa van de Delhaize. Zo'n irritant wijf voor mij dat ik levend wou villen had dat plots door en begon ook boos doen, maar dat raakte mij dus niet meer. Als ik vriendelijk had geweest en ze plots boos werd, had ik me dat dus aangetrokken.Ik stel ze speciaal in vraagvorm èn zonder naamsvermelding zodat het geen strafpunten kan opleveren!![]()
Toch efkes rapporteren voor insinuaties.Ik stel ze speciaal in vraagvorm èn zonder naamsvermelding zodat het geen strafpunten kan opleveren!![]()
Enige context behalve Delhaize en irritant wijf zou meer duidelijkheid scheppen..Dat werkt dus echt. Ik had vorige week nog zo'n geval aan de kassa van de Delhaize. Zo'n irritant wijf voor mij dat ik levend wou villen had dat plots door en begon ook boos doen, maar dat raakte mij dus niet meer. Als ik vriendelijk had geweest en ze plots boos werd, had ik me dat dus aangetrokken.

Ik stond als 3e in de rij van ongeveer 10. Die kwam plots uit een "zijweg" en wringt zich er tussen met als excuus dat de rij onduidelijk was. De bejaarde man voor mij wist niet goed wat en liet ze voor.Enige context behalve Delhaize en irritant wijf zou meer duidelijkheid scheppen..![]()

Zo nèt 2 volumestandjes te hoog genre "Ge hebt toch ALTIJD van die mensen die..."Ik stond als 3e in de rij van ongeveer 10. Die kwam plots uit een "zijweg" en wringt zich er tussen met als excuus dat de rij onduidelijk was. De bejaarde man voor mij wist niet goed wat en liet ze voor.
Uiteraard had ze een volle kar mee en klaagde bij zowat elk product over de prijs of de korting die ze wilde hebben, waardoor iedereen daar maar moest extra lang wachten. Maar madam kende de madam achter de kassa, dus het was allemaal geen probleem. Ik kan vrij veel opkroppen, maar eens de grens gepasseerd is, floepen er dingen uit die niet zouden mogen, dus die madam had plots door wat ik eigenlijk van haar vond, en zachts gezegd was dat niet zo netjes.

Zoveel haat hier![]()
4U!'t Was meer van: "Ale, tis weer zo ene me 'naturel' blond haar die komt ambetant doen met de BMW van haar vent ze. Hele dagen niets doen, maar wel voorrang willen... Ahja, vraag anders nog wat korting, dikke nek zijn, maar het niet kunnen betalen ofwa? Kom zeg, en daarvoor iedereen ophouden, miljaar, zijt azo nekeer, ..." Enzoverder.Zo nèt 2 volumestandjes te hoog genre "Ge hebt toch ALTIJD van die mensen die..."![]()

Hij is bevriend met @Str8_6 ... dat is echt een vraag die niet gesteld moet worden.
Wedden dat @Lint alles moest betalen en nu denkt dat er een hechte band is?Het is niet omdat @grungywout uit compassie gisteren 1 gaan drinken is met je dat je nu plots vrienden hebt.
Ik stel ze speciaal in vraagvorm èn zonder naamsvermelding zodat het geen strafpunten kan opleveren!![]()
Ik zit toch nog op BG he? Allez ja, normaal was er tegen nu al lang een diepgaande analyse van z'n (veel te laag!) Brutoloon tov (met extralegale voordelen opgekrikte) nettoloon want dat moet wel een unfair belaste bedrijfswagen zijn en dan nog met de lelijkste velgen mogelijk voor dat model...Kan zijn idd.
Over dat laatste kunnen we niets zeggen zonder foto van de voorkant natuurlijk, dus we geven best het voordeel vd twijfel.
te doen he. Er staat nergens of jij ver onder of net boven te grens komt!Het is niet omdat @grungywout uit compassie gisteren 1 gaan drinken is met je dat je nu plots vrienden hebt.
Ela Ela wat is me dat hier nu. Ik bedoelde net dat @Remake zijn standaarden super hoog zijn, net zoals de mijne toen ik met @Str8_6 op café zat.Wedden dat @Lint alles moest betalen en nu denkt dat er een hechte band is?
.Zoveel haat hier![]()

Ik ga altijd van het ergste uit@Squidward Geen reden omte doen he. Er staat nergens of jij ver onder of net boven te grens komt!