Het grote slowchat topic

Forumgebruiker is terug! 🥳🥳🥳
Mijn leven is compleet.

omg-wow.gif
Wat? Waar?
@Forumgebruiker ... GODVERDOMME JA

Ik weet niet goed wat ik hierop moet antwoorden....

maar ik ben wel goed in het spelen van bepaalde rollen 🤪
Het is eenvoudig genoeg, we zijn niet extreem zoals de originele groupies in de foto. Een zesje op het voorhoofd met een stiftje is voldoende. Er is een ochtend- en avondyoga sessie om tot Str8vana te komen. Dat is het.

@TRUMP Ik dacht dat jij voorgoed weg was?

@TRUMP Ik dacht dat jij voorgoed weg was?
Life is full of surpirses.

en bovendien , zelfs al werk ik maar 3 dagen meer op kantoor per week, kan ik die toch niet van smorgens tot s'avonds vullen met wikipedia/voetbal en film nieuws/xxx /.... Een mens moet nog een beetje sociaal bezig zijn ook .

en bovendien , zelfs al werk ik maar 3 dagen meer op kantoor per week, kan ik die toch niet van smorgens tot s'avonds vullen met wikipedia/voetbal en film nieuws/xxx /.... Een mens moet nog een beetje sociaal bezig zijn ook .
Zo, de man die zei dat hij er genoeg van had is al geplooid.

We zijn blij dat het lobbywerk toch wat heeft opgeleverd en je terug mag komen!

We zijn blij dat het lobbywerk toch wat heeft opgeleverd en je terug mag komen!
Ja , waarvoor dank !
Toegeven ik heb jullie ook gemist.

En het was best wel fijn, als anonieme mens via de search op mijn username te zoeken, zien dat ik nog zo vaak over de tongen ging :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan