Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar... Hoe kan je iemand niet pesten die het niet begrijpt?Je gelooft het dus echt niet e. Ik heb het al 3x gezegd.

Trump/trol mogen spelen? Life doesn't get any better /!!!!
Glad ijs!Maar... Hoe kan je iemand niet pesten die het niet begrijpt?![]()
Ik zie niet direct in wat er gaat veranderen.
Nou, DIE kan ik dus niet meer maken zonder opnieuw een dag zwijgplicht te krijgen!Maar... Hoe kan je iemand niet pesten die het niet begrijpt?![]()

JaAh en moet dat dan zo posten op een forum met sex-appeal?
Moet ik dan telkens voordat ik inlog nog effe snel mijn naaldhakken aandoen en een zwart strak jurkje plus dan nog snel mijn nagels rood of zwart lakken en hoeveel % tiet moet zichbaar zijn?
Nu dat is pas ne legging

*mulkorvenHet is duidelijk dat 6 zijn complete fanclub heeft opgeroepen om alles te reporten wat enigszins tegen hem gericht zou kunnen zijn..
But I'm back!
Tenzij ze verder strafpunten blijven rondstrooien om me permanent te kunnen muilkorven...
Wat een orator, toch. En weer zo een inzicht ook! Ik ga mijn nick aanpassen naar Str8_6_4Life. Ik voel mij zo zen sinds ik Mulan-gewijs het licht gezien heb van Rechte6!Prachtig! Als je het zo stelt is Mulan 100% zeker vervangbaar. Voor behulpzaam en netjes zal ik wel naar mijn moeder gaan.
Tieten graag 75% zichtbaar als het een beetje kan. Ook eerst dagelijks een foto ter goedkeuring via pm. Ik wil gerust een groep maken met een raad van bestuur.
Jaja oraal kan hij het goed.Wat een orator, toch. En weer zo een inzicht ook! Ik ga mijn nick aanpassen naar Str8_6_4Life. Ik voel mij zo zen sinds ik Mulan-gewijs het licht gezien heb van Rechte6!
Jaja oraal kan hij het goed.
(Maar blijf maar gewoon squidje)
Ziet er een @BlackOccult uitTe laat! Dit is Mulan, ik en Positie Nog In Te Vullen!
Bekijk bijlage 12965
Ik weet niet goed wat ik hierop moet antwoorden....